GRY 01/2003  Poradniki « 79 »  



Tytuł części: strona:
Wprowadzenie
[TCA HQ] Avalon
[TCA HQ] Tutorial
[Atlantis] Pierwsza wizyta
[Sanctuary] Mining Complex Entrance
[Sanctuary] Mining Complex
[Sanctuary] Power Plant
[Sanctuary] Speedship Crash Site
[Atlantis] Załoga
[Hell] Descent
[Hell] Discovery
[Hell] Desolation
[Hell] Disclosure
[Atlantis] Problemy dowództwa
[Acheron] Outside the Terraforming Plant
[Severnaya] Waterfront
[Atlantis] Problemy techniczne
[Kalydon] Oboius Repair Facility
[Sulferon] Secret Izanagi Facility
[Sulferon] Defend
[Atlantis] Aida
[Janus] Outside Polaris
[Janus] Polaris Entrance
[Janus] Polaris Geologics Research
[Janus] Polaris Geologics Research Exterior
[Janus] Polaris Geologics Research Rooftop
[Atlantis] Czynna służba
[Na Koja Abad]
[Na Koja Abad] Izanagi Xeno Research Facility
[Na Koja Abad] Excavation
[Atlantis] Ostatnia stacja
[NC962VIII] Suspicion
[NC962VIII] Scrutiny
[NC962VIII] Subjugation
[NC962VIII] Subordination
[NC962VIII] Solitude
[Atlantis] Powrót do domu
[Avalon]
[The Dorian Gray] The Vault
[The Dorian Gray]

Znajdź artefakt w strefie wykopaliskowej.

Teraz będzie naprawdę ciężko. Musisz uważać - każdy napotkany po drodze przeciwnik oznacza właściwie co najmniej dwójkę – jeden będzie ukrywał się gdzieś za skałami. Uważaj również na rosnące tu i ówdzie śmiercionośne żyjątka. Brnij ciągle do przodu, zajmując się kolejnymi przeciwnikami i zapisując grę na każdym kroku.



W końcu znajdziesz się mniej więcej w środku drogi, jaką należy przebyć. Wśród pozostałości po jakiejś dziwnej machinie znajdziesz trochę zdrowia, pancerz i naboje. Ruszaj dalej przed siebie, aż dotrzesz do końca drogi. Uważaj, na samym końcu będzie gorąco. Polecam zdejmować wroga już z daleka.



Uzbrój wszystkie trzy detonatory.

Wespnij się na platformę i zabierz naboje, oraz podlecz nadwątlone walką siły. Zeskocz w dół i podejdź do dziwnego, kolorowego żyjątka. Zauważysz trzy umieszczone na nim detonatory – musisz wszystkie uzbroić, by zdobyć artefakt – co też czym prędzej uczyń. Uciekaj w bezpieczne miejsce, wybuch może Cię uszkodzić.



Zabierz artefakt.

Podejdź do miejsca, gdzie przed chwilą jeszcze była owa narośl. Zabierz umieszczony w jej centrum artefakt – od tej pory okolica zacznie się trząść, a zewsząd wylecą całe masy wrogich stworzeń. Do tego z dziur w ścianach będzie wylewał się toksyczny kwas, tworząc w zwężeniach śmiercionośne zbiorniki.



Uciekaj do swojego statku wraz z artefaktem.

Ruszaj korytarzami do wyjścia. Omiń wszystkie napotkane przeszkody, ale nie zatrzymuj się nigdzie na dłużej, bo dziwne, latające kreatury zbliżą się do Ciebie i zranią, eksplodując. Gdy dotrzesz do windy, wejdź na platformę i poczekaj, aż ruszysz do góry. Tam trzymając się lewej strony przejdź do swojego statku. Uważaj tylko na autostopowicza, który będzie czekał tam wraz ze swoim szybkostrzelnym karabinem.


 

»

Index GRY 01/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 79 »