Podejdź do oświetlonego na czerwono tunelu i
otwórz prowadzące do niego wrota. Za zakrętem znajdziesz drabinę
– ruszaj nią w górę. Na wielkim, metalowym bojlerze znajdziesz
pierwszy ładunek wybuchowy. Uzbrój go! Musisz odnaleźć pozostałe
by móc wysadzić w powietrze cały kompleks.
Znajdź i uzbrój drugi ładunek.
Ruszaj drabinami na samą górę. Dotrzesz na dach
pomieszczenia kontrolnego, pilnowanego przez dwóch wojaków.
Otwórz właz w dachu i zajmij się czekającymi w środku oponentami.
Zeskocz następnie do pomieszczenia i skorzystaj z głównego
panelu, by otworzyć centralne wyjście z bazy. Bardzo ułatwi
Ci to dalszą grę.
Nie zapomnij sprawdzić zawartości szafek! Znajdziesz w nich
mnóstwo amunicji i uzbrojenia. Jedne z drzwi z pomieszczenia
prowadzą na balkon nad główną sale, drugie natomiast do klatki
schodowej. Skorzystaj właśnie z tych drugich i wejdź w drzwi
piętro poniżej. Drugi ładunek znajdziesz na dziwnym urządzeniu,
po prawej. Uzbrój go!
Znajdź i uzbrój trzeci ładunek.
Zejdź po rampie w dół i przejdź przez drzwi
do korytarza. Po prawej masz główne wrota tamy – zapamiętaj
to miejsce, będzie trzeba się tędy ewakuować. Ruszaj tymczasem
w lewo. Trafisz do widzianej z balkonu dużej Sali. W pierwszej
kolejności musisz zdjąć siedzącego na górze snajpera. To priorytetowa
sprawa, jeśli nie zrobisz tego na czas stracisz wiele zdrowia.
Gdy tylko wejdziesz w głąb Sali, za Twoimi plecami zostanie
rozstawione pole siłowe. Nie ma wyjścia. Zniszcz umieszczoną
na schodach wieżyczkę, po czym przykucnij pod nimi i przejdź
obok pola, dalej kierując się na górę, tam gdzie był snajper.
Przejdziesz kładką aż pod zamknięte drzwi. Po swojej lewej
masz kładkę prowadzącą w dół.
|