GRY 01/2003  Poradniki « 92 »  



Tytuł części: strona:
Wprowadzenie
[TCA HQ] Avalon
[TCA HQ] Tutorial
[Atlantis] Pierwsza wizyta
[Sanctuary] Mining Complex Entrance
[Sanctuary] Mining Complex
[Sanctuary] Power Plant
[Sanctuary] Speedship Crash Site
[Atlantis] Załoga
[Hell] Descent
[Hell] Discovery
[Hell] Desolation
[Hell] Disclosure
[Atlantis] Problemy dowództwa
[Acheron] Outside the Terraforming Plant
[Severnaya] Waterfront
[Atlantis] Problemy techniczne
[Kalydon] Oboius Repair Facility
[Sulferon] Secret Izanagi Facility
[Sulferon] Defend
[Atlantis] Aida
[Janus] Outside Polaris
[Janus] Polaris Entrance
[Janus] Polaris Geologics Research
[Janus] Polaris Geologics Research Exterior
[Janus] Polaris Geologics Research Rooftop
[Atlantis] Czynna służba
[Na Koja Abad]
[Na Koja Abad] Izanagi Xeno Research Facility
[Na Koja Abad] Excavation
[Atlantis] Ostatnia stacja
[NC962VIII] Suspicion
[NC962VIII] Scrutiny
[NC962VIII] Subjugation
[NC962VIII] Subordination
[NC962VIII] Solitude
[Atlantis] Powrót do domu
[Avalon]
[The Dorian Gray] The Vault
[The Dorian Gray]

[Janus] Polaris Geologics Research Rooftop


Nie możecie połączyć się z Atlantis. Sygnał jest zagłuszany. Naukowiec przypomniał sobie jednak o starym nadajniku, którego ze względu na prostotę konstrukcji nie da się zagłuszyć. Biegnij za nim do pomieszczenia kontrolnego. Tam dowiesz się, co należy wykonać, nim doktorek zabierze się do pracy.



Przygotuj obronę na wrogi najazd.

Poinformuj Meyera kiedy może aktywować nadajnik.

Zabierz naboje oraz dwa słupy pola siłowego z pomieszczenia kontrolnego i udaj się na zewnątrz. Tam, pośród kilku Marines, znajdziesz trzy wieżyczki i jeszcze kilka pali (łącznie powinieneś mieć ich 9). Wydaj ludziom rozkazy: rozstaw wszystkich po kątach, z zaznaczeniem, by ten największy pilnował okolicy (perimeter) i jeden pomieszczenia kontrolnego. Powinieneś zadbać o siebie, więc nie wybieraj ostatniej opcji.



Obronę proponuję rozłożyć w następujący sposób. Trzy pale na jedno wejście. Tworzysz coś w rodzaju wąskiego tunelu, ograniczającego wchodzących. Jak widać na załączonych obrazkach, jeden pal wbijasz przy wejściu, drugi przy słupie, trzeci przy budynku. Wrogi żołnierz będzie musiał iść tym tunelem lub strzelać do niego, a to wprowadzi go wprost na postawioną wprost przed takim tunelem wieżyczkę. Idź do Meyera i powiedz, że jesteś gotowy (wybierz Yes).



Chroń Meyera póki ten nie skontaktuje się z Atlantis.

Wracaj na zewnątrz. Natarcie już się rozpoczęło. Wyjdź środkowym wyjściem (naprzeciw pomieszczenia z naukowcem, będę używał nazewnictwa zgodnie z tą pozycją) i zajmij się wojakami, którzy wylądowali z lewej. Zaraz pojawi się kolejny patrol, trochę dalej w tę stronę. Kiedy zajmiesz się trzecim, Meyer oznajmi, że musisz ustawić antenę zlokalizowaną przy markerze #4.



Ruszaj do wyjścia z prawej. Tam, jeszcze trochę dalej, znajdziesz chorągiewkę z napisem „4”. Podejdź do anteny i uruchom ją, przesuwając dźwignię na panelu kontrolnym. Zaraz pojawi się więcej przeciwników. Broń się zacięcie i pilnuj wejścia do pomieszczenia kontrolnego. Gdy załatwisz wszystkich, nadejdzie informacja od naukowca.


 

»

Index GRY 01/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 92 »