GRY 01/2003  Poradniki « 93 »  



Tytuł części: strona:
Wprowadzenie
[TCA HQ] Avalon
[TCA HQ] Tutorial
[Atlantis] Pierwsza wizyta
[Sanctuary] Mining Complex Entrance
[Sanctuary] Mining Complex
[Sanctuary] Power Plant
[Sanctuary] Speedship Crash Site
[Atlantis] Załoga
[Hell] Descent
[Hell] Discovery
[Hell] Desolation
[Hell] Disclosure
[Atlantis] Problemy dowództwa
[Acheron] Outside the Terraforming Plant
[Severnaya] Waterfront
[Atlantis] Problemy techniczne
[Kalydon] Oboius Repair Facility
[Sulferon] Secret Izanagi Facility
[Sulferon] Defend
[Atlantis] Aida
[Janus] Outside Polaris
[Janus] Polaris Entrance
[Janus] Polaris Geologics Research
[Janus] Polaris Geologics Research Exterior
[Janus] Polaris Geologics Research Rooftop
[Atlantis] Czynna służba
[Na Koja Abad]
[Na Koja Abad] Izanagi Xeno Research Facility
[Na Koja Abad] Excavation
[Atlantis] Ostatnia stacja
[NC962VIII] Suspicion
[NC962VIII] Scrutiny
[NC962VIII] Subjugation
[NC962VIII] Subordination
[NC962VIII] Solitude
[Atlantis] Powrót do domu
[Avalon]
[The Dorian Gray] The Vault
[The Dorian Gray]

Idź do Meyera do pokoju kontrolnego, by skontaktować się z Atlantis.

Jak tylko wejdziesz do pokoju kontrolnego, obejrzysz krótką pokazówkę. Po niej misja dobiegnie końca. Ale zacznie się dziać niedobrze. Wrócisz na Atlantis, by porozmawiać ze zwierzchnikiem.


 

[Atlantis] Czynna służba


Jak się okaże, nie tylko przywrócono Ci wojskowy stopień, ale także awansowano. Dowiesz się także czegoś nowego o artefaktach, które tak skrzętnie zbierałeś. Otóż po połączeniu wszystkich siedmiu, powstanie coś w rodzaju superbroni. A dowództwo nie może pozwolić, by ta broń dostała się w złe ręce. Czyli w żadne - poza własnymi.



Po skończonej pogawędce zagadaj do Aidy. Coś na pewno jest tutaj nie tak, ale przekonanie o jej braku ufności dla ludzi przesłoni naszemu bohaterowi prawdę. Sam musisz dokonać odprawy. Podejdź do pulpitu sterującego hologramem i obejrzyj sobie instalację, którą niebawem zwiedzisz. Gdy skończysz, wyjdź na korytarz.



Tam będzie czekał wystraszony Na’Bahn, a raczej, jak się okazało, Książe Na’Bahn. Jako że jest to ważna osobistość, dowództwo chce go przenieść na inny statek. Gdy skończycie pogawędkę i zapewnisz biedaka, że zrobisz co w Twojej mocy, by go zatrzymać, udaj się znanym tunelem do swojego transportowca.


 

»

Index GRY 01/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 93 »