GRY 01/2003  Poradniki « 80 »  

[Severnaya] Waterfront


Skontaktuj się z pozostałymi przy życiu Marines.

Uchroń Marines przed atakującymi.

Zaczynasz na piaszczystej plaży. W oddali widać wielką tamę – to do jej wnętrza należy się dostać. Na razie ruszaj w prawo, gdzie dwójka komandosów walczy o swe życie z wrogimi wojakami. Wspomóż ją! Zabierz z ciała jednego z komandosów broń i podejdź do drugiego, by z nim porozmawiać.



Infiltruj tamę.

Znajdź i uzbrój pierwszy ładunek.

Po rozmowie ruszaj zboczem do góry. Droga prowadząca pomiędzy wielkimi skałami zakończy się sporym, otwartym terenem z widokiem na kładkę prowadzącą do wejścia do tamy. Zdejmij pilnujących jej dwóch wojaków i ruszaj pod główne wrota. Nie zapomnij zdjąć snajperów stojących w oknach!



Niestety główne wejście jest zamknięte. Nic straconego, zejdź niżej po drabinie umieszczonej z lewej i dalej w dół, aż do kanałów odprowadzających wodę z wnętrza tamy. Uważając na rwący prąd zdejmij czekających w środku przeciwników i zajmij się umieszczoną na kładce nad kanałem wieżyczką.



Ruszaj pod prąd aż do drabinki umieszczonej z prawej. Wdrap się na górę, przejdź po kładce na drugą stronę i wejdź przez otwarte wrota do wnętrza struktury. Znajdziesz się przy schodach prowadzących wyżej. Nie idź dalej nimi, gdyż ta droga jest zablokowana, a będziesz musiał dodatkowo stawić czoła kilku wojakom.


 

»

Index GRY 01/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 80 »