GRY 01/2003  Poradniki « 74 »  



Tytuł części: strona:
Wprowadzenie
[TCA HQ] Avalon
[TCA HQ] Tutorial
[Atlantis] Pierwsza wizyta
[Sanctuary] Mining Complex Entrance
[Sanctuary] Mining Complex
[Sanctuary] Power Plant
[Sanctuary] Speedship Crash Site
[Atlantis] Załoga
[Hell] Descent
[Hell] Discovery
[Hell] Desolation
[Hell] Disclosure
[Atlantis] Problemy dowództwa
[Acheron] Outside the Terraforming Plant
[Severnaya] Waterfront
[Atlantis] Problemy techniczne
[Kalydon] Oboius Repair Facility
[Sulferon] Secret Izanagi Facility
[Sulferon] Defend
[Atlantis] Aida
[Janus] Outside Polaris
[Janus] Polaris Entrance
[Janus] Polaris Geologics Research
[Janus] Polaris Geologics Research Exterior
[Janus] Polaris Geologics Research Rooftop
[Atlantis] Czynna służba
[Na Koja Abad]
[Na Koja Abad] Izanagi Xeno Research Facility
[Na Koja Abad] Excavation
[Atlantis] Ostatnia stacja
[NC962VIII] Suspicion
[NC962VIII] Scrutiny
[NC962VIII] Subjugation
[NC962VIII] Subordination
[NC962VIII] Solitude
[Atlantis] Powrót do domu
[Avalon]
[The Dorian Gray] The Vault
[The Dorian Gray]

[Hell] Disclosure


Przejdź do pomieszczenia kontrolnego w laboratorium wyższego poziomu.

Zajmij się blokadą bezpieczeństwa, która zamknęła większość przejść.

Tylko jedno przejście w pomieszczeniu będzie otwarte – do windy. Wyjedź nią do pierwszego laboratorium (materiałowe), które aktualnie znajduje się w opłakanym stanie. Wejdź do wnętrza przez dziurę w ścianie, z prawej po wyjściu z windy. Twoim zadaniem będzie dostać się do umieszczonego wyżej pomieszczenia kontrolnego.



Najpierw przeskocz nad jasnymi promieniami lasera, znajdującymi się zaraz pod pokojem kontrolnym (na lewo od dziury). Zauważ, że nie wszystkie należy przeskoczyć, pod niektórymi trzeba się przecisnąć w kucki. W końcu dotrzesz w okolicę stopionego, przypominającego lawę materiału. Musisz przeskoczyć na kolejne, wystające z tego materiału, stopy materii.



Następnie należy wspiąć się na wyższą półkę z prawej i z niej opaść (a nie zeskakiwać!) w okolicę wielkiej płyty z dziurą w środku. Z niej wespnij się na skałę i na wyższą, by zebrać naboje do miotacza ognia. Stąd będziesz już widział biała belkę, po której dostaniesz się przez rozbita szybę do pokoju kontrolnego. Wciśnij oba znajdujące się na głównym panelu przyciski.



Przejdź do centralnej jednostki stacji badawczej.

Wróć do windy (to ta centralna). Możesz po drodze rozejrzeć się po pomieszczeniu, które niedawno było zablokowane laserowymi wiązkami – znajdziesz tu trochę naboi, zdrowia i pancerz. Gdy dotrzesz do miejsca startu, przejdź przez wielkie drzwi, za którymi czeka Cię potyczka z kilkoma znanymi już pająkami. Ruszaj korytarzem aż do wyjścia.


 

»

Index GRY 01/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 74 »