GRY 01/2003  Poradniki « 101 »  



Tytuł części: strona:
Wprowadzenie
[TCA HQ] Avalon
[TCA HQ] Tutorial
[Atlantis] Pierwsza wizyta
[Sanctuary] Mining Complex Entrance
[Sanctuary] Mining Complex
[Sanctuary] Power Plant
[Sanctuary] Speedship Crash Site
[Atlantis] Załoga
[Hell] Descent
[Hell] Discovery
[Hell] Desolation
[Hell] Disclosure
[Atlantis] Problemy dowództwa
[Acheron] Outside the Terraforming Plant
[Severnaya] Waterfront
[Atlantis] Problemy techniczne
[Kalydon] Oboius Repair Facility
[Sulferon] Secret Izanagi Facility
[Sulferon] Defend
[Atlantis] Aida
[Janus] Outside Polaris
[Janus] Polaris Entrance
[Janus] Polaris Geologics Research
[Janus] Polaris Geologics Research Exterior
[Janus] Polaris Geologics Research Rooftop
[Atlantis] Czynna służba
[Na Koja Abad]
[Na Koja Abad] Izanagi Xeno Research Facility
[Na Koja Abad] Excavation
[Atlantis] Ostatnia stacja
[NC962VIII] Suspicion
[NC962VIII] Scrutiny
[NC962VIII] Subjugation
[NC962VIII] Subordination
[NC962VIII] Solitude
[Atlantis] Powrót do domu
[Avalon]
[The Dorian Gray] The Vault
[The Dorian Gray]

[NC962VIII] Subordination


Jak tylko wjedziesz windą do nowej sali, uważaj na robota, który wyjdzie z dziury na lewo od miejsca startu. Gdy się nim zajmiesz, wyjdź przez duże podwójne wrota do wielkiego pomieszczenia. Zejdź po schodkach niżej.



Znajdź drogę do serca Drakków.

Znajdziesz się w końcu na skrzyżowaniu rozdzielającym się na dwie drogi. Najpierw udaj się w prawo. Uważając na kolejnego robota, zabierz umieszczone pod ścianą przedmioty. Teraz ruszaj drugą drogą. Po wyeliminowaniu wrogiej kreatury dotrzesz do tunelu z niebieskimi laserami. Czeka Cię nie lada przeprawa.



Promienie będą chwilowo zanikać, przechodząc przez tunel jak fala, zaświecając się i gasnąc. Musisz za każdym takim „ruchem” przedostać się stopień dalej. Bezpieczne miejsce to teren, w którym zaczyna się przegroda (zwężenie). Najlepiej sam sprawdź, czy dobrze trafiasz. Będąc już na drugim końcu wyjdź po rampie w górę i skieruj się w stronę żółtej struktury.



Okaże się, że natrafiłeś na pierwszy udany „model” człowieka klonowanego z innymi rasami. Korzystając z panelu, możesz go opuścić niżej, ale jeśli przesadzisz z ładunkami elektrycznymi, będziesz musiał z nim walczyć. Zabierz porozrzucane dookoła naboje i wejdź po schodach do centralnie umieszczonej budowli.


 

»

Index GRY 01/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 101 »