GRY 01/2003  Poradniki « 63 »  



Tytuł części: strona:
Wprowadzenie
[TCA HQ] Avalon
[TCA HQ] Tutorial
[Atlantis] Pierwsza wizyta
[Sanctuary] Mining Complex Entrance
[Sanctuary] Mining Complex
[Sanctuary] Power Plant
[Sanctuary] Speedship Crash Site
[Atlantis] Załoga
[Hell] Descent
[Hell] Discovery
[Hell] Desolation
[Hell] Disclosure
[Atlantis] Problemy dowództwa
[Acheron] Outside the Terraforming Plant
[Severnaya] Waterfront
[Atlantis] Problemy techniczne
[Kalydon] Oboius Repair Facility
[Sulferon] Secret Izanagi Facility
[Sulferon] Defend
[Atlantis] Aida
[Janus] Outside Polaris
[Janus] Polaris Entrance
[Janus] Polaris Geologics Research
[Janus] Polaris Geologics Research Exterior
[Janus] Polaris Geologics Research Rooftop
[Atlantis] Czynna służba
[Na Koja Abad]
[Na Koja Abad] Izanagi Xeno Research Facility
[Na Koja Abad] Excavation
[Atlantis] Ostatnia stacja
[NC962VIII] Suspicion
[NC962VIII] Scrutiny
[NC962VIII] Subjugation
[NC962VIII] Subordination
[NC962VIII] Solitude
[Atlantis] Powrót do domu
[Avalon]
[The Dorian Gray] The Vault
[The Dorian Gray]

[TCA HQ] Tutorial

 

Opcja: Przejdź przez program treningowy TCA.

Po wyjściu z windy skieruj się do drzwi po lewej. Za nimi spotkasz swojego mentora. Po krótkiej rozmowie udaj się do otwartych drzwi zlokalizowanych za jego plecami. Po zeskanowaniu Twojego wyposażenia dowiesz się trochę o jego możliwościach. Nauczysz się także, jak rozpoznawać aktualny stan zdrowia i uzbrojenia.



Kurs poruszania się. Musisz przeskakiwać, chwytać się wysokich półek i zniżać w wąskich przejściach. Następne w kolejce jest uzbrojenie. Nauczysz się korzystać z podstawowych giwier, co włącza używanie dwóch trybów prowadzenia ostrzału (standardowego i alternatywnego). Na zakończenie będziesz mógł zagrać „deathmatch” ze sterowanym komputerowo przeciwnikiem (taki UT2003 w wersji mini). Wygrywa ten, kto pierwszy zdobędzie 5 fragów, czyli zabije 5 razy swojego przeciwnika.


 

[Atlantis] Pierwsza wizyta

 

Po powrocie na statek przywitaj się z Aidą. To Twój drugi oficer, więc dobrze ją zapamiętaj! ;-) Możesz wedle własnego życzenia udać się od razu na briefing, czyli rozpoznanie taktyczne przed misją lub też pospacerować troszkę po statku.



Gdy już rozejrzysz się po okolicy, poznasz Isaaka, Na-Bahna oraz przyjrzysz się bliżej Aidzie, ruszaj do pomieszczenia przeznaczonego na odprawy. To pomieszczenia na prawo za tunelem, który zaczyna się w miejscu startu misji.



Pierwsze zadanie – Sanktuarium, nie należy do najtrudniejszych. Posłuchaj, co Aida ma ciekawego do powiedzenia, obejrzyj trójwymiarowy projekt, który zaraz będziesz zwiedzał, po czym skieruj się z powrotem do tunelu i podejdź do znanego Ci już transportowca. Gdy naciśniesz klawisz „Use”, rozpocznie się prawidłowa część misji.


 

»

Index GRY 01/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 63 »