GRY 01/2003  Poradniki « 97 »  



Tytuł części: strona:
Wprowadzenie
[TCA HQ] Avalon
[TCA HQ] Tutorial
[Atlantis] Pierwsza wizyta
[Sanctuary] Mining Complex Entrance
[Sanctuary] Mining Complex
[Sanctuary] Power Plant
[Sanctuary] Speedship Crash Site
[Atlantis] Załoga
[Hell] Descent
[Hell] Discovery
[Hell] Desolation
[Hell] Disclosure
[Atlantis] Problemy dowództwa
[Acheron] Outside the Terraforming Plant
[Severnaya] Waterfront
[Atlantis] Problemy techniczne
[Kalydon] Oboius Repair Facility
[Sulferon] Secret Izanagi Facility
[Sulferon] Defend
[Atlantis] Aida
[Janus] Outside Polaris
[Janus] Polaris Entrance
[Janus] Polaris Geologics Research
[Janus] Polaris Geologics Research Exterior
[Janus] Polaris Geologics Research Rooftop
[Atlantis] Czynna służba
[Na Koja Abad]
[Na Koja Abad] Izanagi Xeno Research Facility
[Na Koja Abad] Excavation
[Atlantis] Ostatnia stacja
[NC962VIII] Suspicion
[NC962VIII] Scrutiny
[NC962VIII] Subjugation
[NC962VIII] Subordination
[NC962VIII] Solitude
[Atlantis] Powrót do domu
[Avalon]
[The Dorian Gray] The Vault
[The Dorian Gray]

[Na Koja Abad] Excavation


Znajdź i zdobądź artefakt.

Ruszaj przed siebie, do czerwonej windy. Zjedziesz nią niżej. Uważaj na spacerującego po rampie wojaka. Jeszcze kilku spodziewaj się rozstawionych po kątach. W tym miejscu muszę wyjaśnić, iż można od razu przebiec do wielkich wrót i wejść do wrogiej instalacji, jednak radzę wcześniej pozbierać trochę naboi i podreperować nadwątlone podczas walki zdrowie.



Zeskocz w dół, najlepiej z okolicy windy. Załatw czekającego tam wojaka i zanim wejdziesz do części zasłoniętej siatką, rozwal kilku wojaków oraz dwie wieżyczki, umieszczone na półce po wielkimi wrotami. Teraz możesz spokojnie pozbierać wszystko i wrócić na górę, korzystając z jednej z drabinek.



Otwórz wielkie wrota umieszczonym obok nich przyciskiem i wejdź do środka. Zaraz znajdziesz się w instalacji obcych. Zajmij się pilnującymi jej wojakami i obejdź centralny „słup”, by dostać się do zielonych wrót naprzeciwko tego wejścia. Tam wyjdź po drabinach w górę, załatwiając napotkanych po drodze wojaków.



Trafisz do niskiego korytarza. Ruszaj tą trasą aż do wielkiej sali, z dwoma wojakami oraz dziwnymi laserami w środku. Załatw przeciwników z góry i zeskocz niżej. Musisz przejść pod i nad laserami tak, by ich nie dotknąć (proponuję iść w lewo, większość laserów da się obejść kucając blisko środka sali). W końcu dotrzesz do umieszczonego pod ścianą artefaktu. Zabierz go.



Uciekaj z wykopalisk razem z artefaktem.

Po obejrzeniu krótkiego przerywnika okolica zrobi się niebezpieczna. Nie walcz z dziwnym mechanicznym stworem, który zaraz pojawi się w sali. Skorzystaj z okazji, że lasery zostały wyłączone i szybko wyjdź po drabinie, znikając w wąskim tunelu. Schody zaczną się dopiero, gdy zejdziesz z drabinek.



Musisz szybko odnaleźć drzwi prowadzące do owalnej sali ze „słupem” pośrodku. Niestety, mechaniczne stwory będą Ci w tym mocno przeszkadzać. Nie zostawaj zbyt długo w miejscu, zaopatrz się w granatnik i rozwalaj wszystko, co stanie Ci na drodze. Musisz dobiec do wielkich metalowych wrót. Gdy je miniesz, misja dobiegnie końca.

 

»

Index GRY 01/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 97 »