GRY 01/2003  Poradniki « 69 »  



Tytuł części: strona:
Wprowadzenie
[TCA HQ] Avalon
[TCA HQ] Tutorial
[Atlantis] Pierwsza wizyta
[Sanctuary] Mining Complex Entrance
[Sanctuary] Mining Complex
[Sanctuary] Power Plant
[Sanctuary] Speedship Crash Site
[Atlantis] Załoga
[Hell] Descent
[Hell] Discovery
[Hell] Desolation
[Hell] Disclosure
[Atlantis] Problemy dowództwa
[Acheron] Outside the Terraforming Plant
[Severnaya] Waterfront
[Atlantis] Problemy techniczne
[Kalydon] Oboius Repair Facility
[Sulferon] Secret Izanagi Facility
[Sulferon] Defend
[Atlantis] Aida
[Janus] Outside Polaris
[Janus] Polaris Entrance
[Janus] Polaris Geologics Research
[Janus] Polaris Geologics Research Exterior
[Janus] Polaris Geologics Research Rooftop
[Atlantis] Czynna służba
[Na Koja Abad]
[Na Koja Abad] Izanagi Xeno Research Facility
[Na Koja Abad] Excavation
[Atlantis] Ostatnia stacja
[NC962VIII] Suspicion
[NC962VIII] Scrutiny
[NC962VIII] Subjugation
[NC962VIII] Subordination
[NC962VIII] Solitude
[Atlantis] Powrót do domu
[Avalon]
[The Dorian Gray] The Vault
[The Dorian Gray]

[Sanctuary] Speedship Crash Site


Podążaj drogą wskazaną przez przekaźniki do miejsca incydentu.

Skontaktuj się z pozostałymi przy życiu Marines.

Statek przewożący Marines, a wraz z nimi dopiero co zdobyty przez Ciebie artefakt, został zestrzelony. Musisz wrócić na planetę i pobiegać trochę w plenerze. Pierwsze zadanie jest proste. Podążając trasą wyznaczoną przez przekaźniki dotrzesz do miejsca katastrofy. Uważaj tylko by nie pobłądzić nigdzie po drodze, a jak tylko zobaczysz zaoraną ziemię – to znaczy, że trafiłeś w dobre miejsce.



Dołącz do oddziału Marines i pomóż im dojść do miejsca z przekaźnikiem.

Teraz czeka Cię troszkę trudniejsza misja. Musisz podążać za dowódcą, cały czas go osłaniając. A będzie przed czym – już od pierwszych chwil będą na Ciebie wyskakiwać zewsząd całe masy Skaarj. Zero chwili wytchnienia, po prostu trzymaj wciśnięty spust i zabijaj wszystko, co się rusza.



W ten sposób przejdziecie kawałek po łące, potem między skałami i po zasłanych ściółką pozostałościach lasu, by dotrzeć w końcu do miejsca docelowego – przekaźnika. Obok niego znajdziesz mnóstwo amunicji oraz nową broń – futurystycznego shotguna.



Utrzymaj lądowisko do czasu przybycia Atlantis.

Musisz przez kilka minut utrzymać się przy życiu. Zadanie wbrew pozorom trudne. Umiejętnie korzystaj z uzbrojenia – najpierw wykorzystaj karabin maszynowy przeciwko lekkim Skaarj, potem shotguna na tych silniejszych, a gdy zabraknie naboi a przeciwników jeszcze kilku się pojawi, zrób użytek z granatnika. Marines rozłożą blokady na dwóch wejściach – to właśnie tam spodziewaj się natarcia. Utrzymaj się aż do czasu przybycia wsparcia.


 

»

Index GRY 01/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 69 »