GRY 01/2003  Poradniki « 67 »  



Tytuł części: strona:
Wprowadzenie
[TCA HQ] Avalon
[TCA HQ] Tutorial
[Atlantis] Pierwsza wizyta
[Sanctuary] Mining Complex Entrance
[Sanctuary] Mining Complex
[Sanctuary] Power Plant
[Sanctuary] Speedship Crash Site
[Atlantis] Załoga
[Hell] Descent
[Hell] Discovery
[Hell] Desolation
[Hell] Disclosure
[Atlantis] Problemy dowództwa
[Acheron] Outside the Terraforming Plant
[Severnaya] Waterfront
[Atlantis] Problemy techniczne
[Kalydon] Oboius Repair Facility
[Sulferon] Secret Izanagi Facility
[Sulferon] Defend
[Atlantis] Aida
[Janus] Outside Polaris
[Janus] Polaris Entrance
[Janus] Polaris Geologics Research
[Janus] Polaris Geologics Research Exterior
[Janus] Polaris Geologics Research Rooftop
[Atlantis] Czynna służba
[Na Koja Abad]
[Na Koja Abad] Izanagi Xeno Research Facility
[Na Koja Abad] Excavation
[Atlantis] Ostatnia stacja
[NC962VIII] Suspicion
[NC962VIII] Scrutiny
[NC962VIII] Subjugation
[NC962VIII] Subordination
[NC962VIII] Solitude
[Atlantis] Powrót do domu
[Avalon]
[The Dorian Gray] The Vault
[The Dorian Gray]

[Sanctuary] Power Plant


Zaraz za pierwszymi wrotami znajdziesz trochę naboi. Drugie, te szklane, przeprowadzą Cię na otwartą przestrzeń. Będziesz musiał stawić czoła Skaarj Warriorowi oraz kilku słabszym wersjom, strzelającymi do Ciebie z górnych półek skalnych. Gdy oczyścisz okolicę, ruszaj po schodkach i dalej przez mostek w stronę wielkiego budynku.



Tutaj zaatakuje Cię z lewej kolejny Skaarj Warrior. Możesz spróbować wrzucić go do wody, co ułatwi walkę. Gdy zostanie po nim tylko wspomnienie, skręć w lewo i obejdź pod skalną ścianą i dalej po metalowym chodniku zbiornik wodny. Po drugiej stronie obok martwego ciała znajdziesz broń i naboje, oraz nowego przeciwnika.



Kolejny zbliży się do Ciebie w okamgnieniu. Musisz przejść na przeciwległą stronę zbiornika wodnego – najlepiej trzymając się elektrowni. Na placu zobaczysz kolejną kamerę i dowiesz się od Millera, że jesteś prawie na miejscu. Niestety biedny chłopak wyjdzie zawczasu z ukrycia i padnie ofiarą Skaarj.



Znajdź pomieszczenie kontrolne generatora.

Ruszaj po schodkach na gorę i dalej chodnikiem do miejsca, gdzie natkniesz się na właz. Otwórz go i rozwal czekającego w środku przeciwnika. Zeskocz do ciemnego pomieszczenia. Znajdziesz tu granatnik i trochę naboi. Otwórz drzwi, by dostać się na kładkę prowadzącą do generatora (w prawo, na razie je omiń) oraz do pomieszczenia kontrolnego (na wprost i w lewo).



Udaj się korytarzem do windy i wyjedź nią wyżej. Przygotuj granatnik – gdy tylko wejdziesz do szerokiego korytarza, przez wielkie okna wpadną do pokoju dwa Skaarj Warriory. Za wielkimi wrotami zobaczysz pokój kontrolny – aktualnie okupowany przez jednego oponenta, robiącego niemiłe rzeczy pewnemu naukowcowi.


 

»

Index GRY 01/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 67 »