GRY 01/2003  Poradniki « 102 »  



Tytuł części: strona:
Wprowadzenie
[TCA HQ] Avalon
[TCA HQ] Tutorial
[Atlantis] Pierwsza wizyta
[Sanctuary] Mining Complex Entrance
[Sanctuary] Mining Complex
[Sanctuary] Power Plant
[Sanctuary] Speedship Crash Site
[Atlantis] Załoga
[Hell] Descent
[Hell] Discovery
[Hell] Desolation
[Hell] Disclosure
[Atlantis] Problemy dowództwa
[Acheron] Outside the Terraforming Plant
[Severnaya] Waterfront
[Atlantis] Problemy techniczne
[Kalydon] Oboius Repair Facility
[Sulferon] Secret Izanagi Facility
[Sulferon] Defend
[Atlantis] Aida
[Janus] Outside Polaris
[Janus] Polaris Entrance
[Janus] Polaris Geologics Research
[Janus] Polaris Geologics Research Exterior
[Janus] Polaris Geologics Research Rooftop
[Atlantis] Czynna służba
[Na Koja Abad]
[Na Koja Abad] Izanagi Xeno Research Facility
[Na Koja Abad] Excavation
[Atlantis] Ostatnia stacja
[NC962VIII] Suspicion
[NC962VIII] Scrutiny
[NC962VIII] Subjugation
[NC962VIII] Subordination
[NC962VIII] Solitude
[Atlantis] Powrót do domu
[Avalon]
[The Dorian Gray] The Vault
[The Dorian Gray]

[NC962VIII] Solitude


Pokonaj Drakkońskiego Mistrza.

Jak tylko znajdziesz się w tym dziwnym pomieszczeniu, rozpocznie się regularna walka. Zostaniesz ostrzelany przez nowego przeciwnika – monstrualnego robota. Możesz omijać jego strzały, gdy ten zacznie oświetlać Cię promieniem. Po prostu odskocz w bok, a ominiesz wiązkę, która od początku ostrzału jest kierowana w jeden punkt.



Najlepiej chowaj się za przeszkodami, takimi jak kolumny. Walka będzie ciężka, gdyż kilkustopniowa. Gdy wystarczająco zagrozisz większej wersji, wypadnie z niej jedna kula, strzelająca silnym laserem, przed którym warto ukryć się za jakąś przeszkodą. Inaczej szybko stracisz wiele zdrowia. I tak kilkakrotnie, aż do skutku.



Możesz zeskoczyć na najniższą platformę i tam skorzystać z porozmieszczanych (szczególnie w okolicy rampy) przedmiotów. Gdy kilkakrotnie rozpadający się boss w końcu padnie, osłona otaczająca artefakt zniknie. Zabierz go, by zakończyć tę misję i wrócić już z ostatnim artefaktem na Atlantis.



[Atlantis] Powrót do domu


Wszystko wydaje się już być dograne i zakończone. Wracasz na Avalon, znaną Ci już z początku gry planetę, by skontaktować się z dowództwem i przekazać artefakty. Po rozmowie z Aidą zagarnij Na’Bahn’a. Możesz też odwiedzić Isaaka. Jako że nie ma przed tą misja odprawy, możesz od razu udać się do swojego statku.


 

»

Index GRY 01/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 102 »