GRY 01/2003  Poradniki « 95 »  



Tytuł części: strona:
Wprowadzenie
[TCA HQ] Avalon
[TCA HQ] Tutorial
[Atlantis] Pierwsza wizyta
[Sanctuary] Mining Complex Entrance
[Sanctuary] Mining Complex
[Sanctuary] Power Plant
[Sanctuary] Speedship Crash Site
[Atlantis] Załoga
[Hell] Descent
[Hell] Discovery
[Hell] Desolation
[Hell] Disclosure
[Atlantis] Problemy dowództwa
[Acheron] Outside the Terraforming Plant
[Severnaya] Waterfront
[Atlantis] Problemy techniczne
[Kalydon] Oboius Repair Facility
[Sulferon] Secret Izanagi Facility
[Sulferon] Defend
[Atlantis] Aida
[Janus] Outside Polaris
[Janus] Polaris Entrance
[Janus] Polaris Geologics Research
[Janus] Polaris Geologics Research Exterior
[Janus] Polaris Geologics Research Rooftop
[Atlantis] Czynna służba
[Na Koja Abad]
[Na Koja Abad] Izanagi Xeno Research Facility
[Na Koja Abad] Excavation
[Atlantis] Ostatnia stacja
[NC962VIII] Suspicion
[NC962VIII] Scrutiny
[NC962VIII] Subjugation
[NC962VIII] Subordination
[NC962VIII] Solitude
[Atlantis] Powrót do domu
[Avalon]
[The Dorian Gray] The Vault
[The Dorian Gray]

Dotrzesz do instalacji oświetlonej pomarańczowym światłem. Gdy oczyścisz okolicę, zabierz znajdujące się na skrzyniach przedmioty. Ruszaj dalej szlakiem, aż do miejsca z kolejnym polem siłowym. Tym razem możesz je wyłączyć przyciskiem. Gdy je miniesz, uważaj na wieżyczki. Będziesz musiał się nimi zająć.



Teraz nie pozostało już nic innego, jak wejść do kompleksu badawczego. Wskocz do wody i podpłyń do kanału odpływowego. Ruszaj teraz na jego koniec, gdzie znajdziesz drabinę. Wyjdź nią w górę. I to już koniec tej części misji.


 

[Na Koja Abad] Izanagi Xeno Research Facility


Znajdź most prowadzący do wykopalisk Obcych.

Ruszaj drabiną do oświetlonego na czerwono korytarza. Niestety, drzwi umieszczone na jego końcu są zablokowane, więc musisz skorzystać z innego przejścia. Odnajdź drugą drabinę (tunel z prawej) i wyjdź nią w górę. Korytarzem dotrzesz na balkon otaczający pomieszczenie z dwoma naukowcami oraz żołnierzem.



Jeśli chcesz, posłuchaj, co mają do powiedzenia, po czym rozwal wojaka i zeskocz w dół. Jedne drzwi prowadzą do znanego Ci korytarza, drugie natomiast pozwolą Ci dostać się do nowej części. Tutaj przejście na końcu drogi również jest zablokowane. Musisz przejść przez uszkodzoną podłogę w jednym z korytarzy.


 

»

Index GRY 01/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 95 »