GRY 01/2003  Poradniki « 62 »  



Tytuł części: strona:
Wprowadzenie
[TCA HQ] Avalon
[TCA HQ] Tutorial
[Atlantis] Pierwsza wizyta
[Sanctuary] Mining Complex Entrance
[Sanctuary] Mining Complex
[Sanctuary] Power Plant
[Sanctuary] Speedship Crash Site
[Atlantis] Załoga
[Hell] Descent
[Hell] Discovery
[Hell] Desolation
[Hell] Disclosure
[Atlantis] Problemy dowództwa
[Acheron] Outside the Terraforming Plant
[Severnaya] Waterfront
[Atlantis] Problemy techniczne
[Kalydon] Oboius Repair Facility
[Sulferon] Secret Izanagi Facility
[Sulferon] Defend
[Atlantis] Aida
[Janus] Outside Polaris
[Janus] Polaris Entrance
[Janus] Polaris Geologics Research
[Janus] Polaris Geologics Research Exterior
[Janus] Polaris Geologics Research Rooftop
[Atlantis] Czynna służba
[Na Koja Abad]
[Na Koja Abad] Izanagi Xeno Research Facility
[Na Koja Abad] Excavation
[Atlantis] Ostatnia stacja
[NC962VIII] Suspicion
[NC962VIII] Scrutiny
[NC962VIII] Subjugation
[NC962VIII] Subordination
[NC962VIII] Solitude
[Atlantis] Powrót do domu
[Avalon]
[The Dorian Gray] The Vault
[The Dorian Gray]

Wprowadzenie

 

Unreal 2 to pozycja, jaką zaserwowali nam panowie znani z produkcji dodatku do pierwszej części (Return to Na Pali) oraz ukierunkowanej bardziej na aspekt przygodowy niż na ogólną „sieczkę”. Na rynku gra nie została mile przyjęta, głównie przez swoją prostotę, nie rekompensujące widzianego na ekranie naszych monitorów obrazu wymagania sprzętowe, oraz kilka wymienionych już jakiś czas temu w recenzji błędów i niedociągnięć.

Niemniej jednak z myślą o graczach nieznających języka angielskiego lub też stawiających swe pierwsze kroki w dziedzinie gier komputerowych przygotowałem poradnik prowadzący "za rączkę" od pierwszej do ostatniej misji. Uwzględniłem w nim wszystkie wymagane do spełnienia zadań czynności, co ważniejsze elementy fabuły, a całość zilustrowałem wieloma grafikami, ułatwiającymi orientację w tekście. Mam nadzieję, iż z tym poradnikiem stawicie czoła każdej trudności napotkanej podczas gry w najnowszą wersję „nierzeczywistego”.

Piotr „Zodiac” Szczerbowski

 

[TCA HQ] Avalon

 


Początek, czyli jak to się wszystko zaczęło.

Tutaj zacznie się Twoja przygoda w świecie przedstawionym w najnowszej części „nierealnego”. Po rozmowie z dowódcą będziesz musiał zadecydować, czy chcesz skorzystać z treningu, czy od razu wracać na statek – matkę, z którego będziesz przenosił się w najbardziej odległe rejony wszechświata, by skopać tylnią część ciała paru Skaarj.

Opcje do wyboru:

1. Tutorial – czyli trening.

2. Return to ship – czyli powrót na statek z pominięciem treningu.



Idź do windy.

Jeśli zdecydujesz się na trening, przed powrotem na Atlantis odwiedzisz sale treningowe, gdzie odpowiednio przygotowana osoba przeprowadzi Cię przez wszystkie ważne aspekty gry. Trening jest potrzebny graczom nie mającym wcześniej styczności z grami FPP. Prawdziwi wyjadacze nie będą go z pewnością potrzebowali. Oni mogą pominąć trening i udać się od razu na statek.

Wyjdź przez drzwi w miejscu, skąd startujesz i zejdź po schodkach w dół. Znajdziesz się na świeżym powietrzu. Zagadaj, jeśli chcesz, do kilku stojących tam wojaków, po czym udaj się w prawo, na schodki prowadzące jeszcze niżej. Stąd nie będzie problemu ze znalezieniem windy.


 

»

Index GRY 01/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 62 »