GRY 01/2003  Poradniki « 91 »  



Tytuł części: strona:
Wprowadzenie
[TCA HQ] Avalon
[TCA HQ] Tutorial
[Atlantis] Pierwsza wizyta
[Sanctuary] Mining Complex Entrance
[Sanctuary] Mining Complex
[Sanctuary] Power Plant
[Sanctuary] Speedship Crash Site
[Atlantis] Załoga
[Hell] Descent
[Hell] Discovery
[Hell] Desolation
[Hell] Disclosure
[Atlantis] Problemy dowództwa
[Acheron] Outside the Terraforming Plant
[Severnaya] Waterfront
[Atlantis] Problemy techniczne
[Kalydon] Oboius Repair Facility
[Sulferon] Secret Izanagi Facility
[Sulferon] Defend
[Atlantis] Aida
[Janus] Outside Polaris
[Janus] Polaris Entrance
[Janus] Polaris Geologics Research
[Janus] Polaris Geologics Research Exterior
[Janus] Polaris Geologics Research Rooftop
[Atlantis] Czynna służba
[Na Koja Abad]
[Na Koja Abad] Izanagi Xeno Research Facility
[Na Koja Abad] Excavation
[Atlantis] Ostatnia stacja
[NC962VIII] Suspicion
[NC962VIII] Scrutiny
[NC962VIII] Subjugation
[NC962VIII] Subordination
[NC962VIII] Solitude
[Atlantis] Powrót do domu
[Avalon]
[The Dorian Gray] The Vault
[The Dorian Gray]

[Janus] Polaris Geologics Research Exterior


Poczekaj, aż naukowiec otworzy dla Ciebie drzwi. Wejdź do pomieszczenia i od razu skręć w prawo. Tam będą czekać kolejne drzwi, jednak wkroczyć musisz przez nie już sam. Oczywiście święci się niezła jatka Gdy okolica będzie bezpieczna, naukowiec wparuje do środka i zacznie majstrować przy drzwiach. Pierwsze będą zacięte.



Drugie natomiast kryją za sobą pomieszczenie z kilkoma uzbrojonymi po zęby żołnierzami. Po oczyszczeniu wnętrza wparuje do niego naukowiec, informując Cię o konieczności wyjścia na zewnątrz. Niestety on sam jest „zbyt cenny” by iść z Tobą, więc musisz najpierw oczyścić dla niego okolicę.



Oczyść drogę do windy znajdującej się po drugiej stronie budynku.

Gdy tylko żaluzje w oknie budynku zostaną opuszczone, wyjdź tą drogą na zewnątrz. Zacznij obchodzić budynek, trzymając się prawej strony. Najpierw spotkasz na zakręcie zwykłego wojaka. Potem zrobi się gorąco. Najpierw zdejmij wieżyczkę, najlepiej granatnikiem. Uważaj na biegnących w Twoją stronę żołnierzy.



Gdy ich zdejmiesz, ruszaj dalej. Za skrzynią ustawioną na wysuniętej kładce natkniesz się na drugą wieżyczkę. Jeszcze tylko kawałek i dojdziesz do upragnionej windy.

Zabierz Meyera na dach windą.

Poczekaj na naukowca. Po kilku chwilach przybiegnie, wejdzie do windy i razem wyjedziecie na dach. I znowu przeładowanie.


 

»

Index GRY 01/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 91 »