GRY 01/2003  Poradniki « 66 »  



Tytuł części: strona:
Wprowadzenie
[TCA HQ] Avalon
[TCA HQ] Tutorial
[Atlantis] Pierwsza wizyta
[Sanctuary] Mining Complex Entrance
[Sanctuary] Mining Complex
[Sanctuary] Power Plant
[Sanctuary] Speedship Crash Site
[Atlantis] Załoga
[Hell] Descent
[Hell] Discovery
[Hell] Desolation
[Hell] Disclosure
[Atlantis] Problemy dowództwa
[Acheron] Outside the Terraforming Plant
[Severnaya] Waterfront
[Atlantis] Problemy techniczne
[Kalydon] Oboius Repair Facility
[Sulferon] Secret Izanagi Facility
[Sulferon] Defend
[Atlantis] Aida
[Janus] Outside Polaris
[Janus] Polaris Entrance
[Janus] Polaris Geologics Research
[Janus] Polaris Geologics Research Exterior
[Janus] Polaris Geologics Research Rooftop
[Atlantis] Czynna służba
[Na Koja Abad]
[Na Koja Abad] Izanagi Xeno Research Facility
[Na Koja Abad] Excavation
[Atlantis] Ostatnia stacja
[NC962VIII] Suspicion
[NC962VIII] Scrutiny
[NC962VIII] Subjugation
[NC962VIII] Subordination
[NC962VIII] Solitude
[Atlantis] Powrót do domu
[Avalon]
[The Dorian Gray] The Vault
[The Dorian Gray]

[Sanctuary] Mining Complex


Wbrew temu co mówi Miller, zaraz na dachu budynku z lewej pojawi się kilku przeciwników. Gdy miniesz zakręt, będzie już naprawę gorąco. Biegnij czym prędzej do budynku z dużymi drzwiami. Ich dolna część porusza się w dół i w górę – zniż się (klawisz Ctrl) i w ten sposób miń przeszkodę. Znajdziesz się w spokojnym tuneliku.



Zabierz zdrowie leżące na skrzyni obok drzwi. Gdy wejdziesz do ciemnej sali, będzie trzeba załatwić kolejną grupę Skaarj. Musisz przedostać się na jej przeciwległą stronę – proponuję udać się w lewo i dalej wzdłuż ściany. Tam poczekasz chwilę aż Miller otworzy dla Ciebie przejście. Nagrodą będą naboje oraz pancerz.



Wejdź do windy. Wciśnij umieszczony na jej ścianie przycisk. Niestety, podczas wycieczki na górę „coś” przeszkodzi windzie dotrzeć na miejsce i spadniesz razem z nią w dół. W dużej sali czeka Cię spotkanie ze Skaarj Warrior – to już trudniejszy orzech do zgryzienia. Po skończonej walce wejdź do windy umieszczonej na prawo od tej, z której wysiadłeś. Wielkie wrota są zablokowane.



Na górze wejdziesz do niewielkiego korytarza. Wyjdź po schodach na górę. Tam, na otwartej przestrzeni, będziesz musiał stawić czoła dwóm Skaarj, w tym jeden będzie tą mocniejszą wersją. Po walce pozostanie tylko przejść przez punkt widokowy na jego przeciwległą stronę. Za znajdującymi się tam drzwiami poczekasz na doładowanie trzeciej części misji.


 

»

Index GRY 01/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 66 »