GRY 01/2003  Poradniki « 82 »  



Tytuł części: strona:
Wprowadzenie
[TCA HQ] Avalon
[TCA HQ] Tutorial
[Atlantis] Pierwsza wizyta
[Sanctuary] Mining Complex Entrance
[Sanctuary] Mining Complex
[Sanctuary] Power Plant
[Sanctuary] Speedship Crash Site
[Atlantis] Załoga
[Hell] Descent
[Hell] Discovery
[Hell] Desolation
[Hell] Disclosure
[Atlantis] Problemy dowództwa
[Acheron] Outside the Terraforming Plant
[Severnaya] Waterfront
[Atlantis] Problemy techniczne
[Kalydon] Oboius Repair Facility
[Sulferon] Secret Izanagi Facility
[Sulferon] Defend
[Atlantis] Aida
[Janus] Outside Polaris
[Janus] Polaris Entrance
[Janus] Polaris Geologics Research
[Janus] Polaris Geologics Research Exterior
[Janus] Polaris Geologics Research Rooftop
[Atlantis] Czynna służba
[Na Koja Abad]
[Na Koja Abad] Izanagi Xeno Research Facility
[Na Koja Abad] Excavation
[Atlantis] Ostatnia stacja
[NC962VIII] Suspicion
[NC962VIII] Scrutiny
[NC962VIII] Subjugation
[NC962VIII] Subordination
[NC962VIII] Solitude
[Atlantis] Powrót do domu
[Avalon]
[The Dorian Gray] The Vault
[The Dorian Gray]

Zdejmij wojaka pilnującego wieżyczki (czasami warto zeskoczyć wcześniej z kładki i zająć się wieżyczką od tyłu). Ruszaj dalej wąskim przejściem, umieszczonym mniej więcej pod drzwiami. Czasami możesz spotkać tu jeszcze jednego wojaka, który postawi pole siłowe i zablokuje drogę – będziesz musiał jego i tą przeszkodę rozwalić. Teraz musisz przeskoczyć po rurach zawieszonych pod ścianą, by dostać się na drugą stronę przeszkody. W końcu po prawej znajdziesz ostatni detonator. Uzbrój go!



Uciekaj do swojego statku.

Masz pięć minut, by wydostać się z kompleksu i wrócić do swojego statku. Przeskocz przez rury obok detonatora, wyglądające jak schody (będzie trzeba się na końcu zniżyć). Wyjdź ponownie kładką do góry i wyskocz przez poręcz na wielki zbiornik. Stąd bez problemu załatwisz dwóch wojaków, którzy pojawią się w drzwiach.



Biegnij do korytarza i do wielkich, żółtych wrót wyjściowych. Jeśli nie masz wystarczająco dużo zdrowia, możesz wyjechać widną w górę, do miejsca gdzie wcześniej byli snajperzy. Jak tylko przekroczysz wyjściowe wrota, zostaniesz zaatakowany przez kilku wojaków (z prawej strony). Uważaj jeszcze na wieżyczkę.



Biegnij na mostku w lewo. Gdy dotrzesz do zakrętu prowadzącego w dół, na plażę, spodziewaj się tutaj kilku wojaków. Maksymalnie dwóch lub trzech, jednak mogą pokrzyżować Ci szyki. Gdy tylko dotrzesz do samotnie stojącego na plaży statku, misja dobiegnie końca i będziesz mógł wrócić na Atlantis.


 

»

Index GRY 01/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 82 »