Zdejmij wojaka pilnującego wieżyczki (czasami
warto zeskoczyć wcześniej z kładki i zająć się wieżyczką od
tyłu). Ruszaj dalej wąskim przejściem, umieszczonym mniej
więcej pod drzwiami. Czasami możesz spotkać tu jeszcze jednego
wojaka, który postawi pole siłowe i zablokuje drogę – będziesz
musiał jego i tą przeszkodę rozwalić. Teraz musisz przeskoczyć
po rurach zawieszonych pod ścianą, by dostać się na drugą
stronę przeszkody. W końcu po prawej znajdziesz ostatni detonator.
Uzbrój go!
Uciekaj do swojego statku.
Masz pięć minut, by wydostać się z kompleksu
i wrócić do swojego statku. Przeskocz przez rury obok detonatora,
wyglądające jak schody (będzie trzeba się na końcu zniżyć).
Wyjdź ponownie kładką do góry i wyskocz przez poręcz na wielki
zbiornik. Stąd bez problemu załatwisz dwóch wojaków, którzy
pojawią się w drzwiach.
Biegnij do korytarza i do wielkich, żółtych wrót wyjściowych.
Jeśli nie masz wystarczająco dużo zdrowia, możesz wyjechać
widną w górę, do miejsca gdzie wcześniej byli snajperzy. Jak
tylko przekroczysz wyjściowe wrota, zostaniesz zaatakowany
przez kilku wojaków (z prawej strony). Uważaj jeszcze na wieżyczkę.
Biegnij na mostku w lewo. Gdy dotrzesz do zakrętu prowadzącego
w dół, na plażę, spodziewaj się tutaj kilku wojaków. Maksymalnie
dwóch lub trzech, jednak mogą pokrzyżować Ci szyki. Gdy tylko
dotrzesz do samotnie stojącego na plaży statku, misja dobiegnie
końca i będziesz mógł wrócić na Atlantis.
|