GRY 01/2003  Poradniki « 82 »  

Zdejmij wojaka pilnującego wieżyczki (czasami warto zeskoczyć wcześniej z kładki i zająć się wieżyczką od tyłu). Ruszaj dalej wąskim przejściem, umieszczonym mniej więcej pod drzwiami. Czasami możesz spotkać tu jeszcze jednego wojaka, który postawi pole siłowe i zablokuje drogę – będziesz musiał jego i tą przeszkodę rozwalić. Teraz musisz przeskoczyć po rurach zawieszonych pod ścianą, by dostać się na drugą stronę przeszkody. W końcu po prawej znajdziesz ostatni detonator. Uzbrój go!



Uciekaj do swojego statku.

Masz pięć minut, by wydostać się z kompleksu i wrócić do swojego statku. Przeskocz przez rury obok detonatora, wyglądające jak schody (będzie trzeba się na końcu zniżyć). Wyjdź ponownie kładką do góry i wyskocz przez poręcz na wielki zbiornik. Stąd bez problemu załatwisz dwóch wojaków, którzy pojawią się w drzwiach.



Biegnij do korytarza i do wielkich, żółtych wrót wyjściowych. Jeśli nie masz wystarczająco dużo zdrowia, możesz wyjechać widną w górę, do miejsca gdzie wcześniej byli snajperzy. Jak tylko przekroczysz wyjściowe wrota, zostaniesz zaatakowany przez kilku wojaków (z prawej strony). Uważaj jeszcze na wieżyczkę.



Biegnij na mostku w lewo. Gdy dotrzesz do zakrętu prowadzącego w dół, na plażę, spodziewaj się tutaj kilku wojaków. Maksymalnie dwóch lub trzech, jednak mogą pokrzyżować Ci szyki. Gdy tylko dotrzesz do samotnie stojącego na plaży statku, misja dobiegnie końca i będziesz mógł wrócić na Atlantis.


 

»

Index GRY 01/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 82 »