GRY 01/2003  Poradniki « 76 »  



Tytuł części: strona:
Wprowadzenie
[TCA HQ] Avalon
[TCA HQ] Tutorial
[Atlantis] Pierwsza wizyta
[Sanctuary] Mining Complex Entrance
[Sanctuary] Mining Complex
[Sanctuary] Power Plant
[Sanctuary] Speedship Crash Site
[Atlantis] Załoga
[Hell] Descent
[Hell] Discovery
[Hell] Desolation
[Hell] Disclosure
[Atlantis] Problemy dowództwa
[Acheron] Outside the Terraforming Plant
[Severnaya] Waterfront
[Atlantis] Problemy techniczne
[Kalydon] Oboius Repair Facility
[Sulferon] Secret Izanagi Facility
[Sulferon] Defend
[Atlantis] Aida
[Janus] Outside Polaris
[Janus] Polaris Entrance
[Janus] Polaris Geologics Research
[Janus] Polaris Geologics Research Exterior
[Janus] Polaris Geologics Research Rooftop
[Atlantis] Czynna służba
[Na Koja Abad]
[Na Koja Abad] Izanagi Xeno Research Facility
[Na Koja Abad] Excavation
[Atlantis] Ostatnia stacja
[NC962VIII] Suspicion
[NC962VIII] Scrutiny
[NC962VIII] Subjugation
[NC962VIII] Subordination
[NC962VIII] Solitude
[Atlantis] Powrót do domu
[Avalon]
[The Dorian Gray] The Vault
[The Dorian Gray]

Oczyść je z masy przeciwników, zabierz znajdujące się na drugim końcu naboje i wejdź w wielkie drzwi umieszczone mniej więcej w jego środku. Korytarzem dotrzesz do znanego już architektonicznie pomieszczenia. Gdy zajmiesz się robaczkami, ruszaj windą w górę, do trzeciego laboratorium (biologicznego).



Wyjedź kolejną windą do pomieszczenia kontrolnego. Dowiesz się jak powstają te wielkie mutanty. Musisz wyłączyć zabezpieczenia, co uczynisz przyciskiem umieszczonym mniej więcej pośrodku głównego panelu. Za nic w świecie nie otwieraj klatek z lewej! Wypuszczone potwory szybko zamienią się w gigantyczne i równie niebezpieczne stwory!



Zjedź na dół i przejdź od razu do pomieszczenia z prawej. To jest to z uszkodzoną podłogą. Wskocz do dziury i oczyszczając sobie drogę, ruszaj korytarzem w stronę jasnego końca. Nie ociągaj się, mutujące stwory wejdą Ci na plecy i nie będzie to ciekawa perspektywa. Zeskocz po rurach do wody.



Zabierz czekające Cię na dolę przedmioty i ruszaj korytarzem przed siebie. Uważaj na zieloną narośl, pełno tu tego paskudztwa. Zabierz napotkane po drodze przedmioty. Na końcu drogi zobaczysz bijący jasnym światłem promień – to główna sala, do której miałeś się dostać. Zeskocz na dół po rurach.


 

»

Index GRY 01/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 76 »