GRY 01/2003  Poradniki « 75 »  



Tytuł części: strona:
Wprowadzenie
[TCA HQ] Avalon
[TCA HQ] Tutorial
[Atlantis] Pierwsza wizyta
[Sanctuary] Mining Complex Entrance
[Sanctuary] Mining Complex
[Sanctuary] Power Plant
[Sanctuary] Speedship Crash Site
[Atlantis] Załoga
[Hell] Descent
[Hell] Discovery
[Hell] Desolation
[Hell] Disclosure
[Atlantis] Problemy dowództwa
[Acheron] Outside the Terraforming Plant
[Severnaya] Waterfront
[Atlantis] Problemy techniczne
[Kalydon] Oboius Repair Facility
[Sulferon] Secret Izanagi Facility
[Sulferon] Defend
[Atlantis] Aida
[Janus] Outside Polaris
[Janus] Polaris Entrance
[Janus] Polaris Geologics Research
[Janus] Polaris Geologics Research Exterior
[Janus] Polaris Geologics Research Rooftop
[Atlantis] Czynna służba
[Na Koja Abad]
[Na Koja Abad] Izanagi Xeno Research Facility
[Na Koja Abad] Excavation
[Atlantis] Ostatnia stacja
[NC962VIII] Suspicion
[NC962VIII] Scrutiny
[NC962VIII] Subjugation
[NC962VIII] Subordination
[NC962VIII] Solitude
[Atlantis] Powrót do domu
[Avalon]
[The Dorian Gray] The Vault
[The Dorian Gray]

Dostań się do centralnego pomieszczenia.

Dotrzesz do kładki otaczającej wielkie pomieszczenie, z dziwnym promieniem pośrodku. Aida podpowie Ci, że ten promień przechodzi przez znaleziony tu niedawno artefakt. Nie czekając długo, obejdź pomieszczenie udając się jedyną możliwą droga w stronę pobliskich drzwi. Zbierz porozrzucaną obok nich amunicję.



Znajdź sposób by obejść barykadę.

Tunelem obleganym przez pająki dotrzesz do kolejnego pomieszczenia z dziwnym urządzeniem pośrodku, również pilnowanym przez kilka robaczków. Udaj się do windy i wyjedź nią do drugiego laboratorium (atmosferyczne). Skręć w prawo i wyjedź drugą windą do pomieszczenia kontrolnego.



Oto co musisz zrobić: w środkowym pomieszczeniu najpierw wyłącz strumień gazu biegnący z wielkiej dziury, po czym otwórz właz by wyczyścić je ze śmiercionośnych oparów. Sale z lewej natomiast warto poddać działaniu wysokiego ciśnienia. Od razu zrobi się tam przytulniej. Wracaj następnie na dół i zabierz z lewego pomieszczenia trochę dóbr.



Teraz udaj się do centralnego i wskocz w widzianą z góry dziurę w podłodze. Tunelami wentylacyjnymi dojdziesz do miejsca z dwoma przełącznikami. Uważaj tylko na stado pająków, jaki zaraz pojawi się w wentylacji! Wciśnij ten z prawej (drugi jest uszkodzony) i zeskocz w dół do znanego Ci korytarza w wielkiej sali.


 

»

Index GRY 01/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 75 »