GRY 01/2003  Poradniki « 76 »  

Oczyść je z masy przeciwników, zabierz znajdujące się na drugim końcu naboje i wejdź w wielkie drzwi umieszczone mniej więcej w jego środku. Korytarzem dotrzesz do znanego już architektonicznie pomieszczenia. Gdy zajmiesz się robaczkami, ruszaj windą w górę, do trzeciego laboratorium (biologicznego).



Wyjedź kolejną windą do pomieszczenia kontrolnego. Dowiesz się jak powstają te wielkie mutanty. Musisz wyłączyć zabezpieczenia, co uczynisz przyciskiem umieszczonym mniej więcej pośrodku głównego panelu. Za nic w świecie nie otwieraj klatek z lewej! Wypuszczone potwory szybko zamienią się w gigantyczne i równie niebezpieczne stwory!



Zjedź na dół i przejdź od razu do pomieszczenia z prawej. To jest to z uszkodzoną podłogą. Wskocz do dziury i oczyszczając sobie drogę, ruszaj korytarzem w stronę jasnego końca. Nie ociągaj się, mutujące stwory wejdą Ci na plecy i nie będzie to ciekawa perspektywa. Zeskocz po rurach do wody.



Zabierz czekające Cię na dolę przedmioty i ruszaj korytarzem przed siebie. Uważaj na zieloną narośl, pełno tu tego paskudztwa. Zabierz napotkane po drodze przedmioty. Na końcu drogi zobaczysz bijący jasnym światłem promień – to główna sala, do której miałeś się dostać. Zeskocz na dół po rurach.


 

»

Index GRY 01/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 76 »