GRY 01/2003  Poradniki « 75 »  

Dostań się do centralnego pomieszczenia.

Dotrzesz do kładki otaczającej wielkie pomieszczenie, z dziwnym promieniem pośrodku. Aida podpowie Ci, że ten promień przechodzi przez znaleziony tu niedawno artefakt. Nie czekając długo, obejdź pomieszczenie udając się jedyną możliwą droga w stronę pobliskich drzwi. Zbierz porozrzucaną obok nich amunicję.



Znajdź sposób by obejść barykadę.

Tunelem obleganym przez pająki dotrzesz do kolejnego pomieszczenia z dziwnym urządzeniem pośrodku, również pilnowanym przez kilka robaczków. Udaj się do windy i wyjedź nią do drugiego laboratorium (atmosferyczne). Skręć w prawo i wyjedź drugą windą do pomieszczenia kontrolnego.



Oto co musisz zrobić: w środkowym pomieszczeniu najpierw wyłącz strumień gazu biegnący z wielkiej dziury, po czym otwórz właz by wyczyścić je ze śmiercionośnych oparów. Sale z lewej natomiast warto poddać działaniu wysokiego ciśnienia. Od razu zrobi się tam przytulniej. Wracaj następnie na dół i zabierz z lewego pomieszczenia trochę dóbr.



Teraz udaj się do centralnego i wskocz w widzianą z góry dziurę w podłodze. Tunelami wentylacyjnymi dojdziesz do miejsca z dwoma przełącznikami. Uważaj tylko na stado pająków, jaki zaraz pojawi się w wentylacji! Wciśnij ten z prawej (drugi jest uszkodzony) i zeskocz w dół do znanego Ci korytarza w wielkiej sali.


 

»

Index GRY 01/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 75 »