GRY 01/2003  Poradniki « 69 »  

[Sanctuary] Speedship Crash Site


Podążaj drogą wskazaną przez przekaźniki do miejsca incydentu.

Skontaktuj się z pozostałymi przy życiu Marines.

Statek przewożący Marines, a wraz z nimi dopiero co zdobyty przez Ciebie artefakt, został zestrzelony. Musisz wrócić na planetę i pobiegać trochę w plenerze. Pierwsze zadanie jest proste. Podążając trasą wyznaczoną przez przekaźniki dotrzesz do miejsca katastrofy. Uważaj tylko by nie pobłądzić nigdzie po drodze, a jak tylko zobaczysz zaoraną ziemię – to znaczy, że trafiłeś w dobre miejsce.



Dołącz do oddziału Marines i pomóż im dojść do miejsca z przekaźnikiem.

Teraz czeka Cię troszkę trudniejsza misja. Musisz podążać za dowódcą, cały czas go osłaniając. A będzie przed czym – już od pierwszych chwil będą na Ciebie wyskakiwać zewsząd całe masy Skaarj. Zero chwili wytchnienia, po prostu trzymaj wciśnięty spust i zabijaj wszystko, co się rusza.



W ten sposób przejdziecie kawałek po łące, potem między skałami i po zasłanych ściółką pozostałościach lasu, by dotrzeć w końcu do miejsca docelowego – przekaźnika. Obok niego znajdziesz mnóstwo amunicji oraz nową broń – futurystycznego shotguna.



Utrzymaj lądowisko do czasu przybycia Atlantis.

Musisz przez kilka minut utrzymać się przy życiu. Zadanie wbrew pozorom trudne. Umiejętnie korzystaj z uzbrojenia – najpierw wykorzystaj karabin maszynowy przeciwko lekkim Skaarj, potem shotguna na tych silniejszych, a gdy zabraknie naboi a przeciwników jeszcze kilku się pojawi, zrób użytek z granatnika. Marines rozłożą blokady na dwóch wejściach – to właśnie tam spodziewaj się natarcia. Utrzymaj się aż do czasu przybycia wsparcia.


 

»

Index GRY 01/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 69 »