GRY 01/2003  Poradniki « 68 »  



Tytuł części: strona:
Wprowadzenie
[TCA HQ] Avalon
[TCA HQ] Tutorial
[Atlantis] Pierwsza wizyta
[Sanctuary] Mining Complex Entrance
[Sanctuary] Mining Complex
[Sanctuary] Power Plant
[Sanctuary] Speedship Crash Site
[Atlantis] Załoga
[Hell] Descent
[Hell] Discovery
[Hell] Desolation
[Hell] Disclosure
[Atlantis] Problemy dowództwa
[Acheron] Outside the Terraforming Plant
[Severnaya] Waterfront
[Atlantis] Problemy techniczne
[Kalydon] Oboius Repair Facility
[Sulferon] Secret Izanagi Facility
[Sulferon] Defend
[Atlantis] Aida
[Janus] Outside Polaris
[Janus] Polaris Entrance
[Janus] Polaris Geologics Research
[Janus] Polaris Geologics Research Exterior
[Janus] Polaris Geologics Research Rooftop
[Atlantis] Czynna służba
[Na Koja Abad]
[Na Koja Abad] Izanagi Xeno Research Facility
[Na Koja Abad] Excavation
[Atlantis] Ostatnia stacja
[NC962VIII] Suspicion
[NC962VIII] Scrutiny
[NC962VIII] Subjugation
[NC962VIII] Subordination
[NC962VIII] Solitude
[Atlantis] Powrót do domu
[Avalon]
[The Dorian Gray] The Vault
[The Dorian Gray]

Poszukaj miejsca, gdzie leżą naboje. Będzie tam właz prowadzący w dół. Miej się jednak na baczności – w wąskim tunelu czeka na Ciebie wroga kreatura. Idź na jego koniec i zniżając się wejdź pod podłogę pokoju kontrolnego. Przejdź szybko w prawo (czyli w stroną tunelu, którym tu wszedłeś) i szybko wyskocz przez dziurę pomiędzy ścianą a kratką, by zająć się czyhającym tam stworem.



Reaktywuj generator.

Znajdź dwa niebieski przyciski na ścianie – by aktywować generator, musisz oba nacisnąć. Pozbieraj porozrzucane po okolicy zdrowia, naboje i pancerze, po czym zbliż się do wielkiego pulpitu, który powinien teraz wyświetlać hologram generatora. By go włączyć, należy wcisnąć różowy przycisk po lewej stronie konsoli.



Zabierz artefakt z dna generatora.

Otwórz wielkie wrota korzystając z umieszczonego obok nich przycisku i skręć w lewo, do znanego Ci już korytarza. Będziesz musiał stawić czoła kolejnym Skaarj. Dostań się jak najszybciej do windy. Wróć na dół i, uważając podczas wychodzenia z szybu na wrogi ostrzał, udaj się korytarzem z powrotem na świeże powietrze. Czeka Cię teraz bardzo trudne zadanie.



Musisz zeskoczyć w dół szybu generatora po poruszających się półkach, cały czas uważając na śmiercionośne promienie. Jeśli spadniesz, stracisz masę zdrowia, a z większej wysokości może się to skończyć śmiercią. Cały wic polega na zeskakiwaniu, najpierw na chowające się półki, a potem na kładkę biegnącą wokół szybu. I tak aż na sam dół. Gdy już dotrzesz na miejsce, zabierz leżący przy ciele Millera artefakt.



Wydostań się z generatora.

Zaraz zaatakuje Cię najsilniejszy Skaarj, z jakim miałeś do tej pory do czynienia. Najlepsza taktyka to wykorzystanie granatnika i chowanie się za ścianę w centralnej części generatora. Po paru(nastu) trafieniach przeciwnik w końcu padnie i pozostanie Ci tylko znaleźć wejście do windy (umieszczone właśnie w tej ścianie) i udać się nią na górę.


 

»

Index GRY 01/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 68 »