GRY 01/2003  Poradniki « 66 »  

[Sanctuary] Mining Complex


Wbrew temu co mówi Miller, zaraz na dachu budynku z lewej pojawi się kilku przeciwników. Gdy miniesz zakręt, będzie już naprawę gorąco. Biegnij czym prędzej do budynku z dużymi drzwiami. Ich dolna część porusza się w dół i w górę – zniż się (klawisz Ctrl) i w ten sposób miń przeszkodę. Znajdziesz się w spokojnym tuneliku.



Zabierz zdrowie leżące na skrzyni obok drzwi. Gdy wejdziesz do ciemnej sali, będzie trzeba załatwić kolejną grupę Skaarj. Musisz przedostać się na jej przeciwległą stronę – proponuję udać się w lewo i dalej wzdłuż ściany. Tam poczekasz chwilę aż Miller otworzy dla Ciebie przejście. Nagrodą będą naboje oraz pancerz.



Wejdź do windy. Wciśnij umieszczony na jej ścianie przycisk. Niestety, podczas wycieczki na górę „coś” przeszkodzi windzie dotrzeć na miejsce i spadniesz razem z nią w dół. W dużej sali czeka Cię spotkanie ze Skaarj Warrior – to już trudniejszy orzech do zgryzienia. Po skończonej walce wejdź do windy umieszczonej na prawo od tej, z której wysiadłeś. Wielkie wrota są zablokowane.



Na górze wejdziesz do niewielkiego korytarza. Wyjdź po schodach na górę. Tam, na otwartej przestrzeni, będziesz musiał stawić czoła dwóm Skaarj, w tym jeden będzie tą mocniejszą wersją. Po walce pozostanie tylko przejść przez punkt widokowy na jego przeciwległą stronę. Za znajdującymi się tam drzwiami poczekasz na doładowanie trzeciej części misji.


 

»

Index GRY 01/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 66 »