GRY 01/2003  Poradniki « 65 »  



Tytuł części: strona:
Wprowadzenie
[TCA HQ] Avalon
[TCA HQ] Tutorial
[Atlantis] Pierwsza wizyta
[Sanctuary] Mining Complex Entrance
[Sanctuary] Mining Complex
[Sanctuary] Power Plant
[Sanctuary] Speedship Crash Site
[Atlantis] Załoga
[Hell] Descent
[Hell] Discovery
[Hell] Desolation
[Hell] Disclosure
[Atlantis] Problemy dowództwa
[Acheron] Outside the Terraforming Plant
[Severnaya] Waterfront
[Atlantis] Problemy techniczne
[Kalydon] Oboius Repair Facility
[Sulferon] Secret Izanagi Facility
[Sulferon] Defend
[Atlantis] Aida
[Janus] Outside Polaris
[Janus] Polaris Entrance
[Janus] Polaris Geologics Research
[Janus] Polaris Geologics Research Exterior
[Janus] Polaris Geologics Research Rooftop
[Atlantis] Czynna służba
[Na Koja Abad]
[Na Koja Abad] Izanagi Xeno Research Facility
[Na Koja Abad] Excavation
[Atlantis] Ostatnia stacja
[NC962VIII] Suspicion
[NC962VIII] Scrutiny
[NC962VIII] Subjugation
[NC962VIII] Subordination
[NC962VIII] Solitude
[Atlantis] Powrót do domu
[Avalon]
[The Dorian Gray] The Vault
[The Dorian Gray]

Przedostań się do budynku generatora.

Uratuj Millera.

Po skończonej walce zauważysz, że ktoś nadaje przez umieszczony pod sufitem głośnik. To Miller, Twój nowy pomocnik. Niestety tylko wirtualny, gdyż nie będzie pomagał Ci stawić czoła hordom potworów. Po monologu naszego nowego przyjaciela wskocz do otwartego włazu w ziemi. Znajdziesz się w wodzie.



Możesz pozbierać porozrzucane na dnie naboje, przydadzą się z pewnością później. Potem podążaj wzdłuż ogromnej rury i dalej wąskim tunelem. Minąwszy zakrwawione ciało na zakręcie, trafisz w końcu z powrotem na powierzchnię. Wejdź do ciemnego korytarza i po drabinie dostań się wyżej.



To sala, w której wcześniej widziałeś człowieka uwięzionego pod wrotami. Ruszaj po schodach na górę. Możesz zabrać leczniczy power-up, jeśli tego wymaga Twoja kondycja. W dużej Sali zobaczysz trójkę Skaarj próbujących zniszczyć kolejna kamerę. Powstrzymaj ich. Gdy miniesz kolejne wrota, trafisz na większy opór. Pilnuj się, gdyż walka będzie trudna.



Ruszaj niżej i zabierz zdrowie ze skrzyni obok przejścia do oświetlonego pomieszczenia. Po drabinie ruszaj na górę. Uważaj na ostrzał – nawet będąc na drabinie musisz umieć obronić się przed przeciwnikami strzelającymi do Ciebie z półek na wyższych piętrach. Na samej górze, w nagrodę, znajdziesz Granatnik wraz z pasującymi do niego granatami. Możesz spokojnie wykorzystać cały ich zapas.



Teraz czeka Cię ostatni kawałek przed załadowaniem dalszej części misji. Musisz przejść korytarz obstawiony wybuchowymi butlami, do tego okolica zaraz zaroi się od Skaarj. Lawirując pomiędzy przeszkodami, biegnij do drzwi wyjściowych. Nie zapomnij zabrać leżące obok nich naboje! Zaraz potem zacznie się druga część Sanktuarium.


 

»

Index GRY 01/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 65 »