Przedostań się do budynku generatora.
Uratuj Millera.
Po skończonej walce zauważysz, że ktoś nadaje
przez umieszczony pod sufitem głośnik. To Miller, Twój nowy
pomocnik. Niestety tylko wirtualny, gdyż nie będzie pomagał
Ci stawić czoła hordom potworów. Po monologu naszego nowego
przyjaciela wskocz do otwartego włazu w ziemi. Znajdziesz
się w wodzie.
Możesz pozbierać porozrzucane na dnie naboje, przydadzą się
z pewnością później. Potem podążaj wzdłuż ogromnej rury i
dalej wąskim tunelem. Minąwszy zakrwawione ciało na zakręcie,
trafisz w końcu z powrotem na powierzchnię. Wejdź do ciemnego
korytarza i po drabinie dostań się wyżej.
To sala, w której wcześniej widziałeś człowieka uwięzionego
pod wrotami. Ruszaj po schodach na górę. Możesz zabrać leczniczy
power-up, jeśli tego wymaga Twoja kondycja. W dużej Sali zobaczysz
trójkę Skaarj próbujących zniszczyć kolejna kamerę. Powstrzymaj
ich. Gdy miniesz kolejne wrota, trafisz na większy opór. Pilnuj
się, gdyż walka będzie trudna.
Ruszaj niżej i zabierz zdrowie ze skrzyni obok przejścia do
oświetlonego pomieszczenia. Po drabinie ruszaj na górę. Uważaj
na ostrzał – nawet będąc na drabinie musisz umieć obronić
się przed przeciwnikami strzelającymi do Ciebie z półek na
wyższych piętrach. Na samej górze, w nagrodę, znajdziesz Granatnik
wraz z pasującymi do niego granatami. Możesz spokojnie wykorzystać
cały ich zapas.
Teraz czeka Cię ostatni kawałek przed załadowaniem dalszej
części misji. Musisz przejść korytarz obstawiony wybuchowymi
butlami, do tego okolica zaraz zaroi się od Skaarj. Lawirując
pomiędzy przeszkodami, biegnij do drzwi wyjściowych. Nie zapomnij
zabrać leżące obok nich naboje! Zaraz potem zacznie się druga
część Sanktuarium.
|