GRY 01/2003  Poradniki « 96 »  



Tytuł części: strona:
Wprowadzenie
[TCA HQ] Avalon
[TCA HQ] Tutorial
[Atlantis] Pierwsza wizyta
[Sanctuary] Mining Complex Entrance
[Sanctuary] Mining Complex
[Sanctuary] Power Plant
[Sanctuary] Speedship Crash Site
[Atlantis] Załoga
[Hell] Descent
[Hell] Discovery
[Hell] Desolation
[Hell] Disclosure
[Atlantis] Problemy dowództwa
[Acheron] Outside the Terraforming Plant
[Severnaya] Waterfront
[Atlantis] Problemy techniczne
[Kalydon] Oboius Repair Facility
[Sulferon] Secret Izanagi Facility
[Sulferon] Defend
[Atlantis] Aida
[Janus] Outside Polaris
[Janus] Polaris Entrance
[Janus] Polaris Geologics Research
[Janus] Polaris Geologics Research Exterior
[Janus] Polaris Geologics Research Rooftop
[Atlantis] Czynna służba
[Na Koja Abad]
[Na Koja Abad] Izanagi Xeno Research Facility
[Na Koja Abad] Excavation
[Atlantis] Ostatnia stacja
[NC962VIII] Suspicion
[NC962VIII] Scrutiny
[NC962VIII] Subjugation
[NC962VIII] Subordination
[NC962VIII] Solitude
[Atlantis] Powrót do domu
[Avalon]
[The Dorian Gray] The Vault
[The Dorian Gray]

Przeskocz na jedną ze stron zniszczonego chodnika (proponuję lewą) i omijając strumienie pary, dojdź do miejsca z drabiną. Jeśli spadniesz w dół, wróć na górę po drabinie i spróbuj ponownie. Wyjdź teraz na wyższe piętro. Uważaj, w tunelu czeka Cię bliskie spotkanie z wieżyczką. Kolejna czeka za zakrętem.



Znajdziesz się znowu na balkonie otaczającym – tym razem inną – salę z naukowcami oraz wojakiem. Standardowo rozpraw się z przeciwnikiem i zeskocz w dół. Tym razem są trzy wyjścia z pomieszczenia. Jedno do znanego korytarza, drugie (to naprzeciwko pierwszego) prowadzi do odizolowanego korytarza z wojakiem oraz zdrowiem i nabojami ukrytymi w niszach, a trzecie, środkowe, do wielkiej sali.



To właśnie tam musisz się teraz udać. Oczyść ją z w wrogich wojaków (proponuję granatnik) i jeśli chcesz, zeskocz na dół, by zebrać trochę przedmiotów i podreperować zdrowie. Wyjście z tego dołu nie należy do najłatwiejszych – trzeba wspiąć się po skrzyniach i przeskoczyć z dziwnego urządzenia na otaczającą salę kładkę.



Gdy już zabierzesz co trzeba, wejdź do umieszczonego w centralnej części pomieszczenia. Uważaj tylko na chroniącą go wieżyczkę. Tam zabierz naboje i wyjdź po drabinie na samą górę. Znowu znajdziesz się na balkoniku otaczającym dziwną salę. Tym razem warto przysłuchać się rozmowie dwóch naukowców.



Gdy skończą gaworzyć, zeskocz w dół. Drzwi na wprost lasera zaprowadzą Cię do windy, pilnowanej przez dwóch wojaków. Jak tylko się nimi zajmiesz, uruchom urządzenie, by zjechać na niższy poziom i zakończyć tym samym tę cześć misji.


 

»

Index GRY 01/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 96 »