Przeskocz na jedną ze stron zniszczonego chodnika
(proponuję lewą) i omijając strumienie pary, dojdź do miejsca
z drabiną. Jeśli spadniesz w dół, wróć na górę po drabinie
i spróbuj ponownie. Wyjdź teraz na wyższe piętro. Uważaj,
w tunelu czeka Cię bliskie spotkanie z wieżyczką. Kolejna
czeka za zakrętem.
Znajdziesz się znowu na balkonie otaczającym – tym razem inną
– salę z naukowcami oraz wojakiem. Standardowo rozpraw się
z przeciwnikiem i zeskocz w dół. Tym razem są trzy wyjścia
z pomieszczenia. Jedno do znanego korytarza, drugie (to naprzeciwko
pierwszego) prowadzi do odizolowanego korytarza z wojakiem
oraz zdrowiem i nabojami ukrytymi w niszach, a trzecie, środkowe,
do wielkiej sali.
To właśnie tam musisz się teraz udać. Oczyść ją z w wrogich
wojaków (proponuję granatnik) i jeśli chcesz, zeskocz na dół,
by zebrać trochę przedmiotów i podreperować zdrowie. Wyjście
z tego dołu nie należy do najłatwiejszych – trzeba wspiąć
się po skrzyniach i przeskoczyć z dziwnego urządzenia na otaczającą
salę kładkę.
Gdy już zabierzesz co trzeba, wejdź do umieszczonego w centralnej
części pomieszczenia. Uważaj tylko na chroniącą go wieżyczkę.
Tam zabierz naboje i wyjdź po drabinie na samą górę. Znowu
znajdziesz się na balkoniku otaczającym dziwną salę. Tym razem
warto przysłuchać się rozmowie dwóch naukowców.
Gdy skończą gaworzyć, zeskocz w dół. Drzwi na wprost lasera
zaprowadzą Cię do windy, pilnowanej przez dwóch wojaków. Jak
tylko się nimi zajmiesz, uruchom urządzenie, by zjechać na
niższy poziom i zakończyć tym samym tę cześć misji.
|