GRY 01/2003  Poradniki « 93 »  

Idź do Meyera do pokoju kontrolnego, by skontaktować się z Atlantis.

Jak tylko wejdziesz do pokoju kontrolnego, obejrzysz krótką pokazówkę. Po niej misja dobiegnie końca. Ale zacznie się dziać niedobrze. Wrócisz na Atlantis, by porozmawiać ze zwierzchnikiem.


 

[Atlantis] Czynna służba


Jak się okaże, nie tylko przywrócono Ci wojskowy stopień, ale także awansowano. Dowiesz się także czegoś nowego o artefaktach, które tak skrzętnie zbierałeś. Otóż po połączeniu wszystkich siedmiu, powstanie coś w rodzaju superbroni. A dowództwo nie może pozwolić, by ta broń dostała się w złe ręce. Czyli w żadne - poza własnymi.



Po skończonej pogawędce zagadaj do Aidy. Coś na pewno jest tutaj nie tak, ale przekonanie o jej braku ufności dla ludzi przesłoni naszemu bohaterowi prawdę. Sam musisz dokonać odprawy. Podejdź do pulpitu sterującego hologramem i obejrzyj sobie instalację, którą niebawem zwiedzisz. Gdy skończysz, wyjdź na korytarz.



Tam będzie czekał wystraszony Na’Bahn, a raczej, jak się okazało, Książe Na’Bahn. Jako że jest to ważna osobistość, dowództwo chce go przenieść na inny statek. Gdy skończycie pogawędkę i zapewnisz biedaka, że zrobisz co w Twojej mocy, by go zatrzymać, udaj się znanym tunelem do swojego transportowca.


 

»

Index GRY 01/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 93 »