Uratuj naukowca.
Gdy się nim zajmiesz, podreperuj swoje zdrowie
i wejdź do nowego korytarza. Z lewej masz zamknięte wrota,
w pomieszczeniu przed Tobą wróg maltretuje naukowca - niestety
drzwi są zamknięte. Udaj się więc w prawo i dalej przez drzwi
do pomieszczenia z charakterystycznymi skałami.
Gdy wejdziesz w głąb sali, zaatakuje Cię cała masa wojaków.
Po walce zabierz leżące pod ścianą z prawej naboje. Musisz
zniszczyć wieżyczkę w niewielkim tunelu wentylacyjnym na lewo
od wejścia i tą trasą dotrzeć do czegoś w rodzaju windy. Potem
jedyną możliwą drogą dotrzesz do dziury w suficie pomieszczenia
z widzianym wcześniej naukowcem.
Zajmij się jego obstawą. Powinieneś szybko wykończyć pilnujących
go dwóch wojaków. Po krótkiej rozmowie idź za doktorkiem do
pomieszczenia, którego pilnuje dziwna kreatura. Po namowie
wpuści Was obu do środka. Meyer zabierze artefakty, przez
co będziesz musiał go ciągle pilnować.
Chroń Meyera.
Wróć do swojego statku.
Niestety, podczas ucieczki (a właściwie zaraz
na początku) dowiesz się, że wróg wysadził most i musicie
znaleźć inną drogę powrotu. Naukowiec zaproponuje swój pomysł.
Udaj się na dach w celu ewakuacji.
Idź za naukowcem. Przejdziecie przez znaną Ci
salę z wielkimi skałami. Twój nowy człowiek otworzy przejście.
Teraz czeka Cię ładowanie kolejnej części misji.
|