GRY 01/2003  Poradniki « 79 »  

Znajdź artefakt w strefie wykopaliskowej.

Teraz będzie naprawdę ciężko. Musisz uważać - każdy napotkany po drodze przeciwnik oznacza właściwie co najmniej dwójkę – jeden będzie ukrywał się gdzieś za skałami. Uważaj również na rosnące tu i ówdzie śmiercionośne żyjątka. Brnij ciągle do przodu, zajmując się kolejnymi przeciwnikami i zapisując grę na każdym kroku.



W końcu znajdziesz się mniej więcej w środku drogi, jaką należy przebyć. Wśród pozostałości po jakiejś dziwnej machinie znajdziesz trochę zdrowia, pancerz i naboje. Ruszaj dalej przed siebie, aż dotrzesz do końca drogi. Uważaj, na samym końcu będzie gorąco. Polecam zdejmować wroga już z daleka.



Uzbrój wszystkie trzy detonatory.

Wespnij się na platformę i zabierz naboje, oraz podlecz nadwątlone walką siły. Zeskocz w dół i podejdź do dziwnego, kolorowego żyjątka. Zauważysz trzy umieszczone na nim detonatory – musisz wszystkie uzbroić, by zdobyć artefakt – co też czym prędzej uczyń. Uciekaj w bezpieczne miejsce, wybuch może Cię uszkodzić.



Zabierz artefakt.

Podejdź do miejsca, gdzie przed chwilą jeszcze była owa narośl. Zabierz umieszczony w jej centrum artefakt – od tej pory okolica zacznie się trząść, a zewsząd wylecą całe masy wrogich stworzeń. Do tego z dziur w ścianach będzie wylewał się toksyczny kwas, tworząc w zwężeniach śmiercionośne zbiorniki.



Uciekaj do swojego statku wraz z artefaktem.

Ruszaj korytarzami do wyjścia. Omiń wszystkie napotkane przeszkody, ale nie zatrzymuj się nigdzie na dłużej, bo dziwne, latające kreatury zbliżą się do Ciebie i zranią, eksplodując. Gdy dotrzesz do windy, wejdź na platformę i poczekaj, aż ruszysz do góry. Tam trzymając się lewej strony przejdź do swojego statku. Uważaj tylko na autostopowicza, który będzie czekał tam wraz ze swoim szybkostrzelnym karabinem.


 

»

Index GRY 01/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 79 »