Spotkaj się z McMillanem na lądowisku.
Ruszaj do windy. Niestety zostanie ona zablokowana
przez Skaarj. Trzeba przywrócić zasilanie. Po rozmowie z dowódcą
będziesz musiał osłaniać człowieka, który to dla Ciebie zrobi.
Przygotuj karabin snajperski i podejdź do miejsca z amunicją
(na lewo po wyjściu z windy). Przeszukaj okolicę, wojaka znajdziesz
przy palącym się ogniu.
Ochraniaj żołnierza, kiedy ten będzie naprawiał zapasowy generator.
Kiedy wojak ruszy w stronę generatora, będziesz
musiał w okamgnieniu reagować na pojawiające się w okolicy
oddziały Skaarj. Zadanie trudne, gdyż te ruchliwe stwory ciężko
trafić z tej odległości. Kilka prób to konieczność, zanim
uda Ci się przetrwać tę część. Gdy wojak naprawi zasilanie,
wchodź do windy i zjedź nią w dół.
Tam spotkasz żołnierza. Biegnij za nim ścieżką, zajmując się
napotkanymi po drodze przeciwnikami. Wyjdź po górskiej ścieżce
na płytę lądowiska. Tam porozmawiasz sobie z dowódcą i wezwiesz
Atlantis. Niestety okolica w okamgnieniu zaroi się od wrogich
jednostek. Zeskocz w stronę widocznego (za bazą) wąwozu i
zbierz leżącą przy skale amunicję.
Ochraniaj teren, dopóki Atlantis się nie pojawi.
Pierwsza fala nadejdzie z dwóch stron. Zaraz
potem usłyszysz, że Atlantis ma problemy. Sprzątnij czym prędzej
drugą falę. Nadleci Twój statek. Niestety, nadchodzące wydarzenia
zmienią całkowicie obraz poznanego przez Ciebie świata.
|