GRY 01/2003  Poradniki « 102 »  

[NC962VIII] Solitude


Pokonaj Drakkońskiego Mistrza.

Jak tylko znajdziesz się w tym dziwnym pomieszczeniu, rozpocznie się regularna walka. Zostaniesz ostrzelany przez nowego przeciwnika – monstrualnego robota. Możesz omijać jego strzały, gdy ten zacznie oświetlać Cię promieniem. Po prostu odskocz w bok, a ominiesz wiązkę, która od początku ostrzału jest kierowana w jeden punkt.



Najlepiej chowaj się za przeszkodami, takimi jak kolumny. Walka będzie ciężka, gdyż kilkustopniowa. Gdy wystarczająco zagrozisz większej wersji, wypadnie z niej jedna kula, strzelająca silnym laserem, przed którym warto ukryć się za jakąś przeszkodą. Inaczej szybko stracisz wiele zdrowia. I tak kilkakrotnie, aż do skutku.



Możesz zeskoczyć na najniższą platformę i tam skorzystać z porozmieszczanych (szczególnie w okolicy rampy) przedmiotów. Gdy kilkakrotnie rozpadający się boss w końcu padnie, osłona otaczająca artefakt zniknie. Zabierz go, by zakończyć tę misję i wrócić już z ostatnim artefaktem na Atlantis.



[Atlantis] Powrót do domu


Wszystko wydaje się już być dograne i zakończone. Wracasz na Avalon, znaną Ci już z początku gry planetę, by skontaktować się z dowództwem i przekazać artefakty. Po rozmowie z Aidą zagarnij Na’Bahn’a. Możesz też odwiedzić Isaaka. Jako że nie ma przed tą misja odprawy, możesz od razu udać się do swojego statku.


 

»

Index GRY 01/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 102 »