GRY 10/2003  Poradnik « 69 »  



autorzy:
Piotr "Ziuziek" Deja, Anna "Gengar" Deja
   
Wprowadzenie

Walkthrough
Rozdział 1 - Wysoczysko
Rozdział 1 - Blumberg, Góry Nether
Rozdział 1 - Wysoki Las
Przerywnik - Nocny Obóz
Przerywnik - Oaza Zielonej Palmy
Przerywnik - Obozowisko Ao
Rozdział 2 - Obóz Asabi
Rozdział 2 - Wieża Mistyków
Rozdział 2 - Wieża Krypt
Rozdział 2 - Wielka Biblioteka
Rozdział 2 - Świątynia Wichrów

Questy
Rozdział 1
Przerywnik
Rozdział 2

QUESTY – ROZDZIAŁ 2

 

Ashtara – Miłość kamiennego kamerdynera

  1. Mapa 7: Porozmawiaj z Kamiennym kamerdynerem w [13].

Ashtara – Pierścień twórcy golemów

  1. Mapa 7: Wykonaj zadanie Ashtara - Miłość kamiennego kamerdynera.

  2. Mapa 7: Wypytaj Kamerdynera o jego pana, Twórcę Golemów, i co robił ten pan, aby golemy były spokojne. Twórca Golemów spoczywa w zamkniętym sarkofagu w [14]. Zabij Kamiennego kamerdynera i zabierz Kamienny klucz, a potem otwórz nim sarkofag i zabierz Pierścienia Twórcy Golemów. Możesz też włączyć trybu skradania, zamknąć za sobą drzwi, otworzyć sarkofag na własną rękę i wziąć pierścień. Tak, czy inaczej za zdobycie Pierścienia Twórcy Golemów dostaniesz 1000 doświadczenia.

Ashtara – Salon golemów

  1. Mapa 7: Wykonaj Ashtara - Pierścień twórcy golemów, zadanie pojawia się w dzienniku po usłyszeniu komunikatu o zapewnianym przez golemy bezpieczeństwie.

Ashtara – Zadanie dla niewolnika

  1. Mapa 7: Porozmawiaj ze swoim „panem” Ashtarą w [1]. Będziesz musiał zlikwidować 10 Obrońców w różnych częściach Undrentide.

  2. Mapa 7: Wykonaj zadania Ashtara - Miłość kamiennego kamerdynera, Ashtara - Pierścień twórcy golemów, Ashtara - Salon golemów.

  3. Mapa 7: Wróć do kupca Ashtary. Dostaniesz 1500 doświadczenia. W nagrodę będziesz mógł zwiedzać niedostępne do tej pory dla ciebie zakątki Undrentide. Wykonanie tego questa to także wykonanie wszystkich zadań związanych z Ashtarą (Ashtara – Miłość kamiennego kamerdynera, Ashtara – Pierścień Twórcy Golemów, Ashtara – Salon Golemów, Ashtara – Zniszczenie golema).

Ashtara – Zniszczenie golema

  1. Mapa 7: Weź questa Ashtara - Zadanie dla niewolnika.

  2. Mapa 7: Wykonaj zadania Ashtara - Miłość kamiennego kamerdynera, Ashtara - Pierścień twórcy golemów, Ashtara - Salon golemów.

  3. Mapa 7: Przy każdym użyciu Pierścienia Twórcy Golemów na Obrońcy, i zabiciu go dostajesz 250 doświadczenia w związku z zadaniem. Gdy zabijasz ich nie używając Pierścienia, dostajesz 150.

  4. Mapa 7: Zabij 3 Obrońców w Obozie Asabi w [2], [3], [4].

  5. Mapa 7: Drzwiami w [A] przejdź do Undrentide Zachód i zniszcz 2 Obrońców w [6] i [7]. Stąd możesz przejść do Undrentide Północ drzwiami w [F] lub wrócić do Obozu Asabi i użyć drzwi w [B].

  6. Mapa 7: W Undrentide Północ pokonaj 4 Obrońców w [8], [9], [11] i [12]. Przejdź teraz do Undrentide Wschód przez drzwi w [G], lub wróć do Obozu Asabi i użyj drzwi w [C] lub w [D].

  7. Mapa 7: Zabij ostatniego Obrońcę w [16] w Undrentide Wschód.

Biblioteka – Odkrycie

  1. Mapa 7: Wejdź przez drzwi [C] do Undrentide Wschód. Zabij Pająki i Żuki. Po zbliżeniu się do punktu [15], gdzie znajduje się wejście [J] do Wielkiej Biblioteki, dostaniesz 500 punktami doświadczenia.

 

»

Index GRY 10/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 69 »