GRY 10/2003  Poradnik « 42 »  



autorzy:
Piotr "Ziuziek" Deja, Anna "Gengar" Deja
   
Wprowadzenie

Walkthrough
Rozdział 1 - Wysoczysko
Rozdział 1 - Blumberg, Góry Nether
Rozdział 1 - Wysoki Las
Przerywnik - Nocny Obóz
Przerywnik - Oaza Zielonej Palmy
Przerywnik - Obozowisko Ao
Rozdział 2 - Obóz Asabi
Rozdział 2 - Wieża Mistyków
Rozdział 2 - Wieża Krypt
Rozdział 2 - Wielka Biblioteka
Rozdział 2 - Świątynia Wichrów

Questy
Rozdział 1
Przerywnik
Rozdział 2

ROZDZIAŁ 1 – Wysoki Las


Wyjścia do lokacji:

A – Wysoki Las / Wysoczysko Pogórze

B – Wysoki Las / Jaskinia A

C – Wysoki Las / Jaskinia B

D – Wysoki Las / Jaskinia C

E – Wysoki Las / Dom pustelnika

F – Wysoki Las / Jaskinie gnolli

G – Jaskinie gnolli / Podziemne ruiny

H – Podziemne ruiny / Prastara sala

 

»

Index GRY 10/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 42 »