GRY 10/2003  Poradnik « 55 »  



autorzy:
Piotr "Ziuziek" Deja, Anna "Gengar" Deja
   
Wprowadzenie

Walkthrough
Rozdział 1 - Wysoczysko
Rozdział 1 - Blumberg, Góry Nether
Rozdział 1 - Wysoki Las
Przerywnik - Nocny Obóz
Przerywnik - Oaza Zielonej Palmy
Przerywnik - Obozowisko Ao
Rozdział 2 - Obóz Asabi
Rozdział 2 - Wieża Mistyków
Rozdział 2 - Wieża Krypt
Rozdział 2 - Wielka Biblioteka
Rozdział 2 - Świątynia Wichrów

Questy
Rozdział 1
Przerywnik
Rozdział 2

ROZDZIAŁ 2 – Wielka Biblioteka


Wyjścia do lokacji:

A – Wielka Biblioteka / Undrentide - Wschód

B – „Zapach kwiatów przypominał mu o niej...” / „W świątyni czuć było zapach krwi i siarki...”

C – Lokacje po schwytaniu Mądrego Wichru / Wielka Biblioteka

C – „Na smaganym przez burze...” / Wielka Biblioteka

C – „Pośród szalejącej zamieci...” / Wielka Biblioteka

C – „Niedaleko spokojnej oazy...” / Wielka Biblioteka

C – „W ciemnym lesie...” / Wielka Biblioteka

 

»

Index GRY 10/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 55 »