GRY 10/2003  Poradnik « 40 »  



autorzy:
Piotr "Ziuziek" Deja, Anna "Gengar" Deja
   
Wprowadzenie

Walkthrough
Rozdział 1 - Wysoczysko
Rozdział 1 - Blumberg, Góry Nether
Rozdział 1 - Wysoki Las
Przerywnik - Nocny Obóz
Przerywnik - Oaza Zielonej Palmy
Przerywnik - Obozowisko Ao
Rozdział 2 - Obóz Asabi
Rozdział 2 - Wieża Mistyków
Rozdział 2 - Wieża Krypt
Rozdział 2 - Wielka Biblioteka
Rozdział 2 - Świątynia Wichrów

Questy
Rozdział 1
Przerywnik
Rozdział 2

ROZDZIAŁ 1 – Blumberg, Góry Nether


Wyjścia do lokacji:

A – Blumberg / Wysoczysko Pogórze

B – Blumberg / Sklep Deekina

C – Góry Nether / Wysoczysko Pogórze

D – Góry Nether / Jaskinia

E – Góry Nether / Jaskinie koboldów

F – Jaskinie koboldów – Ukryte drzwi

G – Jaskinie koboldów / Jaskinie smoków

H – Jaskinie smoków / Góry Nether

 

»

Index GRY 10/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 40 »