PRZERYWNIK – Nocny Obóz
Wyjścia do lokacji:
A
– Nocny Obóz / Karawana wróżbitki
B – Nocny Obóz / Podziemny
tunel
C – Podziemny tunel
/ Jaskinie kąsaczy
D – Jaskinie kąsaczy
/ Jaskinie kąsaczy – Świątynia
Przerywnik rozpoczynasz z zadaniem Identyfikacja
kryształu. Pierwszy postój karawany na pustyni Anauroch
to Nocny Obóz, gdzie w [1]
będą twoi współtowarzysze podróży, czyli niziołki i najemnicy
Dorna i Xanos.
Rozmowę zacznie Katriana.
Dowiesz się o tym, co wydarzyło się podczas podróży, poznasz
też waszego przewodnika Zidana.
Ku twojemu zdumieniu (a może nie) nowym najemnikiem będzie
znany ci już kobold Deekin.
Po zakończeniu rozmowy zaatakują was Kąsacze, czyli ludzie-skorpiony.
Uważaj na Kąsaczy oficerów. Gdy walka dobiegnie końca, okaże
się, że nie ma przewodnika Zidana.
Katriana powierzy ci quest
Zaginięcie przewodnika i obieca 500 złota za
odnalezienie przewodnika. Pozbieraj to, co pozostało po Kąsaczach.
Zabieraj każdy Gruczoł jadowy kąsacza,
ma dużą wartość. Zanim wyruszysz na poszukiwanie Zidana,
możesz zaopatrzyć się w potrzebne przedmioty u Katriany
lub Toriasa. Teraz
również Daschnaya w [2],
do której można wejść drzwiami w [A],
będzie mogła ci coś sprzedać. W [3]
znajdziesz Kadź. Daschnaya
oprócz leczenia za darmo, może ci opowiedzieć o pustyni Anauroch,
Imperium Netherilu i latających miastach.
Podążaj śladami Kąsaczy, a doprowadzą cię do
trzech dziur, którymi można się dostać do Podziemnego tunelu.
Wskocz w jedną z nich w [B].
Jeżeli wybrałeś Deekina jako
nowego najemnika i masz artefakt Smoczy
Kieł z Rozdziału 1, kobold powie ci, jak można
wykorzystać ten artefakt. Deekin
zaproponuje ci Sztylet Smoczego Kła,
lub poprosi o artefakt dla siebie. Wtedy wykuje Amulet
Smoczego Kła dla siebie (Amulet da Deekinowi
Siłę +4).
W tunelu zabij Kąsacze i skieruj się w stronę
wejścia [C] do Jaskini
kąsaczy. Zwróć uwagę na pułapki zastawione w korytarzach
i grotach jaskini. Niektóre Kąsacze wyskakują z ziemi. Przeszukując
teren jaskini, dojdziesz do [4].
Po przekroczeniu tego punktu, z jednej lub drugiej strony,
obejrzysz animację. Drzwi za tobą się zamkną a w [5]
pojawi się Mantikora. Po zabiciu
bestii zabierz z jej ciała Diament,
a z [6] resztę skarbów. Następnie
idź do [7], gdzie znajduje
się Skarbiec Kąsaczy. Będzie tu bardzo dużo pułapek. Wystarczy
zniszczyć Statuę, aby znikły te na podłodze. Przeszukaj wszystkie
skrzynie, te z pułapką i bez. Znajdziesz w nich m.in. Zbroję
Aurumvorax, Buty Elfów
i Amulet Zdrowia. Po opuszczeniu
skarbca pozostaje ci już tylko rozprawić się ze zgrają Kąsaczy
i Kąsaczem oficerem (zostawia halabardę Uderzenie
Talony). Kąsacz łucznik lubi znikać. Gdy już wszystkich
zabijesz, zejdź przez [D]
do Świątyni.
Tu czekać na ciebie będzie dwóch Kąsaczy oficerów.
Uważaj na pułapkę z kwasem. Tak jak i poprzednio pułapka zniknie,
gdy rozwalisz dwie statuy. Za zamkniętymi drzwiami w [8]
będzie Najwyższy kapłan kąsaczy,
a za nim poszukiwany przez ciebie Zidan,
magicznie przywiązany do ołtarza. Poza tym jest tu dużo Ghuli
i Kąsaczy. Najkorzystniej jest zniszczyć ołtarz, zginą wtedy
wszystkie Ghule i uwolnisz Zidana.
Potem zabij Najwyższego kapłana kąsaczy
i jego obrońców. Po zakończeniu walki zobacz, co możesz stąd
zabrać ze sobą. Porozmawiaj z Zidanem.
Możesz wyłudzić od niego 250 złota i Zielono-niebieski
Pierścień. Weź przewodnika ze sobą i przejdź przez
portal, który pojawi się za rozbitym ołtarzem. Znajdziecie
się na środku Podziemnego Tunelu.
Biegnij do Katriany,
aby ostatecznie wykonać zadanie Zaginięcie przewodnika
i dostać 1000 doświadczenia. Otrzymasz również 500 – 700 sztuk
złota. Po wszystkim karawana pojedzie dalej do Oazy Zielonej
Palmy.
|