ROZDZIAŁ 2 – Obóz Asabi
Wyjścia do lokacji:
A
– Undrentide – Obóz Asabi / Undrentide – Zachód
B – Undrentide – Obóz
Asabi / Undrentide – Północ
C – Undrentide – Obóz
Asabi / Undrentide – Wschód
D – Undrentide – Obóz
Asabi / Undrentide – Wschód
E – Undrentide – Obóz
Asabi / Undrentide - Świątynia Wichrów – zewnętrzne sanktuarium
F – Undrentide – Zachód
/ Undrentide – Północ
G – Undrentide – Północ
/ Undrentide – Wschód
H – Undrentide – Zachód
/ Wieża Mistyków
I – Undrentide – Północ
/ Wieża Krypt
J – Undrentide – Wschód
/ Wielka Biblioteka
Rozdział 2 rozpoczynasz z questem Heurodis
– Zaginione miasto Undrentide. Mimo, że byłeś nietypowym
dziełem sztuki, zostałeś odczarowany przez Ashtarę,
księcia kupców Asabi. Wiesz także, że ma on dla ciebie zadanie.
Idź do [1] i porozmawiaj z
Ashtarą. Jedynym sposobem
na częściowe wyzwolenie się z niewolnictwa jest wykonanie
dla niego questa Zadanie dla niewolnika. Dostaniesz
również Klucz w kształcie skarabeusza.
Od tej pory Ashtara będzie
jedynym dostawcą towarów dla ciebie w całym Undrentide.
Warto dodać, że Rozdział 2 obfituje w całkowicie bezużyteczne
przedmioty, np. Zardzewiałą zbroję,
Nadgniły długi łuk, czy też
Spleśniałe księgi
w rozpadających się regałach. Bądź jednak czujny i staraj
się identyfikować znalezione rzeczy.
W pokoju Ashtary
zobaczysz drugi posąg – twojego najemnika. Odczaruj go, używając
Maści Przemiany Kamienia w Ciało,
znalezionej wcześniej w Wykopaliskach, i możesz już
ruszać dalej. Ashtara - Zadanie dla niewolnika
polega na zlikwidowaniu 10 Obrońców.
Mógłbyś ich wszystkich zabić w tradycyjny sposób, jest jednak
inne, prostsze rozwiązanie, za które dodatkowo otrzymasz więcej
doświadczenia. Musisz zdobyć Pierścień
Twórcy Golemów. Dlatego idź drogą zalecaną przez
poradnik.
|