GRY 10/2003  Poradnik « 53 »  



autorzy:
Piotr "Ziuziek" Deja, Anna "Gengar" Deja
   
Wprowadzenie

Walkthrough
Rozdział 1 - Wysoczysko
Rozdział 1 - Blumberg, Góry Nether
Rozdział 1 - Wysoki Las
Przerywnik - Nocny Obóz
Przerywnik - Oaza Zielonej Palmy
Przerywnik - Obozowisko Ao
Rozdział 2 - Obóz Asabi
Rozdział 2 - Wieża Mistyków
Rozdział 2 - Wieża Krypt
Rozdział 2 - Wielka Biblioteka
Rozdział 2 - Świątynia Wichrów

Questy
Rozdział 1
Przerywnik
Rozdział 2

ROZDZIAŁ 2 – Wieża Mistyków


Wyjścia do lokacji:

A – Wieża Mistyków - Poziom I / Undrentide - Zachód

B – Wieża Mistyków – Poziom I / Wieża Mistyków – Poziom II

C – Wieża Mistyków – Poziom II / Wieża Mistyków – Pokój Najwyższego Mistyka

D – Wieża Mistyków – Pokój Najwyższego Mistyka / Undrentide – Zachód

W Wieży Mistyków szukać będziesz Mrocznego Wichru. Na Poziomie I w [1] znajdziesz szczura Daggeta Filtha, którego poezję pewnie już zdążyłeś przeczytać. Towarzyszy mu zamknięty w klatce Żywiołak Ognia. Przeszukaj wszystkie regały i porozmawiaj z Daggetem. Opowie ci o Wieży Mistyków, Najwyższym Mistyku i o Trzech Wichrach. Wypytaj go również dokładnie o Shadovar, którzy zaczęli się panoszyć na wyższych poziomach wieży, otrzymasz za to 500 doświadczenia. Gdy zapytasz szczura o to, co kradną Shadovar, dowiesz się o portalach, którymi przechodzą oni ze swojej Sfery Cienia do Wieży Mistyków, a także o Liszu Cienia. Teraz możesz wejść drzwiami [B] na Poziom II.

Przygotuj się na częste podróże portalami z Poziomu II do Sfery Cieni i z powrotem. Już na początku zaatakują cię Shadovar, wojownicy, magowie, uzdrowiciele i łucznicy. Będą się oni bezustannie pojawiać przy wszystkich 23 portalach. Aby zbadać wyższy poziom wieży, czyli Pokoju Najwyższego Mistyka, musisz się dostać portalami do wejścia [C]. Portale oznaczone są numerami od [2] do [24] na mapie Poziomu II wieży. Odpowiedniki numerów znajdziesz na mapie Sfery Cieni. Możesz znaleźć oczywiście jak najkrótszą drogę, aby się dostać wyżej, lecz lepiej zbadaj całą Sferę Cieni. Jest tam kilka przedmiotów do zabrania, m.in. Zbroja Shadovara i Miecz Cienia, no i oczywiście zgraja przeciwników. Pamiętaj o zbieraniu Klejnotów Cienia z zabitych Shadovar na Poziomie II. Potrzebujesz ich do używania portali. Kiedy po raz pierwszy przeniesiesz się przez portal, dostaniesz 500 doświadczenia. Potem przemieszczaj się tam, gdzie chcesz, a na koniec wejdź na górę do Pokoju Najwyższego Mistyka przez drzwi [C].

Niedługo po wejściu obejrzysz animację. Będziesz musiał złapać Lisza Cienia, który ukradł dla siebie Mroczny Wicher. Pokonaj wszystkich Shadovar i wejdź do pokoju, gdzie w [25] w skrzyni z pułapką znajdziesz Przenośne drzwi. Za zabranie tego przedmiotu otrzymasz 500 doświadczenia. Odpocznij i użyj Przenośnych drzwi gdziekolwiek na podłodze. Przed tobą pojawią się Przenośne drzwi normalnego rozmiaru, przez które przejdź do Legowiska Lisza Cienia. Dostaniesz za to kolejne 500 doświadczenia.

Pojawisz się w [25]. Lisza Cienia, który stoi w [26], broni ponad 10 Shadovar. Pozbądź się ich, a potem skup się na twoim głównym przeciwniku. Po walce podnieś ze szczątek Lisza Mroczny Wicher i Togę Vekny. Wykonanie zadania Trzy Wichry – Mroczny przyniesie ci 1500 doświadczenia. Przy okazji kończysz tu questy Wieża Mistyków i Wieża Mistyków – Odkrycie. Wróć z powrotem do Pokoju Najwyższego Mistyka, a potem przejdź przez drzwi [D] prowadzące do Undrentide Zachód. Udaj się teraz na poszukiwanie Martwego Wichru do Wieży Krypt, do której wejście znajduje się w Undrentide Północ ([I] w mapie 7).

 

»

Index GRY 10/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 53 »