GRY 10/2003  Poradnik « 48 »  



autorzy:
Piotr "Ziuziek" Deja, Anna "Gengar" Deja
   
Wprowadzenie

Walkthrough
Rozdział 1 - Wysoczysko
Rozdział 1 - Blumberg, Góry Nether
Rozdział 1 - Wysoki Las
Przerywnik - Nocny Obóz
Przerywnik - Oaza Zielonej Palmy
Przerywnik - Obozowisko Ao
Rozdział 2 - Obóz Asabi
Rozdział 2 - Wieża Mistyków
Rozdział 2 - Wieża Krypt
Rozdział 2 - Wielka Biblioteka
Rozdział 2 - Świątynia Wichrów

Questy
Rozdział 1
Przerywnik
Rozdział 2

PRZERYWNIK – Obozowisko Ao


Wyjścia do lokacji:

A – Obozowisko Ao / Karawana wróżbitki

B – Obozowisko Ao / Świątynia Ao

C – Obozowisko Ao / Dolina Wichrów

D – Dolina Wichrów / Wykopaliska

E – Wykopaliska / Formiański Ul

F – Formiański Ul – wyjście od królowej / Wykopaliska

G – Wykopaliska – Ukryte drzwi

H – Wykopaliska – Ukryte drzwi

 

»

Index GRY 10/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 48 »