GRY 10/2003  Poradnik « 57 »  



autorzy:
Piotr "Ziuziek" Deja, Anna "Gengar" Deja
   
Wprowadzenie

Walkthrough
Rozdział 1 - Wysoczysko
Rozdział 1 - Blumberg, Góry Nether
Rozdział 1 - Wysoki Las
Przerywnik - Nocny Obóz
Przerywnik - Oaza Zielonej Palmy
Przerywnik - Obozowisko Ao
Rozdział 2 - Obóz Asabi
Rozdział 2 - Wieża Mistyków
Rozdział 2 - Wieża Krypt
Rozdział 2 - Wielka Biblioteka
Rozdział 2 - Świątynia Wichrów

Questy
Rozdział 1
Przerywnik
Rozdział 2

ROZDZIAŁ 2 – Świątynia Wichrów


Wyjścia do lokacji:

A – Świątynia Wichrów – zewnętrzne sanktuarium / Obóz Asabi

B – Świątynia Wichrów – zewnętrzne sanktuarium / Świątynia Wichrów – Poziom I

C – Świątynia Wichrów – Poziom I / Świątynia Wichrów – Poziom II

D – Świątynia Wichrów – Poziom II / Świątynia Wichrów – Komnata Mythallarów

Po wejściu do Świątyni Wichrów - zewnętrznego sanktuarium włóż Mroczny, Martwy i Mądry Wicher do Pustej Arki w [1]. Wykonasz zadanie Trzy Wichry – Starożytny rytuał oraz Świątynia Wichrów – Pusta Arka za 500 doświadczenia. Otoczone barierą wejście na górne piętra Świątyni Wichrów zostanie odblokowane. Gdy przekroczysz próg i wejdziesz na schody, przejście za tobą się zamknie. Wejdź na górę przez drzwi w [B], jeśli niczego już nie potrzebujesz od Ashtary.

Znajdziesz się w samym środku Poziomu I Świątyni Wichrów. Aby dostać się na którąkolwiek stronę, pociągnij za łańcuch. Czekają tu na ciebie cztery grupy przeciwników do pokonania, w których skład wchodzą Pancerny Horror i 4 Meduzy służki (zamieniają w kamień). Jak to widać na mapie, na mostach jest mnóstwo pułapek. Na każdym z nich zobaczysz zamkniętą skrzynię, również z pułapką. W skrzyniach najlepsze przedmioty do zabrania to zbroje: Kolczuga Szybkości, Kumakawa, Ochrona Giermka i Zbroja ze Skóry Czerwonego Smoka. Aby wejść na Poziom II, użyj drzwi w [C].

Od razu po wejściu na następny poziom Świątyni Wichrów, lub niebawem, w [2] przestraszy cię Demon Macek. Wokół niego zapłonie most, załóż coś dającego odporność na Ogień, lub uciekaj. Na całym terenie Poziomu II atakować cię będą Widma i Ogniki. Niektóre metalowe drzwi otwierają się i zamykają, poczekaj aż z powrotem będą otwarte. W czterech miejscach oznaczonych na mapie [3] usytuowane są puste Zakrwawione ołtarze. Natomiast wszędzie w [4] znajdziesz w Zakrwawionym ołtarzu Udziec, ważący aż 50,5. Warto go jednak zabrać i włożyć do pustego Zakrwawionego ołtarza w [3]. Dostaniesz wówczas 250 doświadczenia, a ołtarz z Udźcem odwróci na jakiś czas uwagę Demona. Możesz wkładać Udźce do innych pustych ołtarzy, ale tylko za pierwszym razem otrzymasz doświadczenia. Aby dostać się wyżej i pokrzyżować plany Heurodis, musisz przesunąć wszystkie cztery dźwignie zlokalizowane w [5]. Za przesunięcie każdej dźwigni otrzymasz 100 doświadczenia. Gdy przesuniesz ostatnią, otworzą się drzwi w [D], które prowadzą do Komnaty Mythallarów. Przygotuj się na ostateczną rozgrywkę.

Heurodis, która stoi w [6] otoczona jest 16 Mythallarami. Gdy zbliżysz się do jakiegokolwiek Mythallaru, Heurodis przybiegnie i zacznie swoje przemówienie. Najpierw dostaniesz 300 doświadczenia za quest Heurodis – Komnata Mythallarów. Przed walką uodpornij siebie i najemnika na Strach. Jeden Mythallar, wybierany losowo, magicznie ochrania Heurodis. Dopóki go nie zniszczysz, nie będziesz mógł jej zranić. Najlepiej rozbijać Mythallary z daleka, używając silnych czarów. Jeśli grasz profesją nie dysponującą czarami, możesz liczyć na obrażenia od Elektryczności przy niszczeniu ich np. mieczem. W międzyczasie uważaj również na potężne czary, jakie rzuca Heurodis. Jeśli uda ci się trafić w ochraniający ją Mythallar za pierwszym razem dostaniesz 750 doświadczenia, później ilość punktów będzie maleć. Będzie to zadanie Heurodis – Pożegnanie z Mythallem. Prędzej czy później zniszczysz w końcu odpowiedni Mythallar, co spowoduje ponowny upadek wznoszącego się miasta Undrentide. Pozostaje ci już tylko zabić wstrętną Heurodis. Po wszystkim obejrzyj tryumf swojego bohatera i nieprawdopodobną ucieczkę do Sfery Cieni...

PS. Twoja postać zostanie automatycznie wyeksportowana.

 

»

Index GRY 10/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 57 »