GRY 01/2003  Poradniki « 88 »  



Tytuł części: strona:
Wprowadzenie
[TCA HQ] Avalon
[TCA HQ] Tutorial
[Atlantis] Pierwsza wizyta
[Sanctuary] Mining Complex Entrance
[Sanctuary] Mining Complex
[Sanctuary] Power Plant
[Sanctuary] Speedship Crash Site
[Atlantis] Załoga
[Hell] Descent
[Hell] Discovery
[Hell] Desolation
[Hell] Disclosure
[Atlantis] Problemy dowództwa
[Acheron] Outside the Terraforming Plant
[Severnaya] Waterfront
[Atlantis] Problemy techniczne
[Kalydon] Oboius Repair Facility
[Sulferon] Secret Izanagi Facility
[Sulferon] Defend
[Atlantis] Aida
[Janus] Outside Polaris
[Janus] Polaris Entrance
[Janus] Polaris Geologics Research
[Janus] Polaris Geologics Research Exterior
[Janus] Polaris Geologics Research Rooftop
[Atlantis] Czynna służba
[Na Koja Abad]
[Na Koja Abad] Izanagi Xeno Research Facility
[Na Koja Abad] Excavation
[Atlantis] Ostatnia stacja
[NC962VIII] Suspicion
[NC962VIII] Scrutiny
[NC962VIII] Subjugation
[NC962VIII] Subordination
[NC962VIII] Solitude
[Atlantis] Powrót do domu
[Avalon]
[The Dorian Gray] The Vault
[The Dorian Gray]

Teraz ruszaj w stronę mostu. Natkniesz się na wieżyczkę, drugą natomiast - a zaraz potem pole siłowe - postawią dwaj żołnierze. Najpierw zniszcz automaty, a potem ostrożnie podejdź do pola – gdy się zbytnio zbliżysz, zostaniesz zaatakowany z miotacza ognia. Możesz spokojnie zniszczyć pole, strzelając w nie. Następnie zdejmij widocznych w oddali wojaków.



Za wielkimi skrzyniami, po prawej masz amunicję i trochę dodatkowych przedmiotów. Ruszaj dalej mostem. Warto skorzystać z wielkiego pojazdu – wespnij się na niego i wyjdź na maskę. Z góry, najlepiej z granatnika, rozwalisz wojaków stawiających kolejną zaporę. Będzie ich kilku, więc uważaj.



Do tego standardowo dwie wieżyczki, pole siłowe i człowiek chowający się za skrzynią, tym razem po lewej. Tam też znajdziesz dodatkowe naboje. Ruszaj w stronę głównego wejścia. Już z oddali zauważysz zbliżającego się w Twoim kierunku wielkiego przeciwnika. Zdejmij go z daleka i kontynuuj podchodzenie, uważając na wieżyczki.



Pierwszą postawi wrogi wojak przy schodkach, po których wejdziesz na wąską kładkę. Z niej zauważysz kolejną wieżyczkę, umieszczoną za zabudowaniami z lewej. Rozwal ją z bezpiecznego miejsca i ruszaj dalej korytarzem. Zabierz znajdujące się na końcu drogi przedmioty, wciśnij guzik na panelu i wejdź do windy. Po aktywowaniu kolejnego panelu zakończysz tę część misji.


 

»

Index GRY 01/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 88 »