GRY 11/2003  Poradnik « 49 »  



autor: Piotr "Zodiac" Szczerbowski

Wprowadzenie
Spis misji
Ghost
The Post Office
- Closing Time, Epicenter, Unexpected Arrival, Redirected, Backtracking, Got it!, Big Distraction, Breakout
City Driving
- Get to the Hard Line
City Rooftops
- Answer the Phone
The Airport
- Concourse, North Point, Monorail, Revolving Restaurant, Terminal, Control Tower
The Aqueduct
- Retrieving Axel
The Sewers
- Abyss, Pumped, Ice and Corrupt, Waterway, Breathing Room, Malachi and Bane
The Chateau
- Great Hall, West Wing, Atrium, Secret Passage, Merovingian's Office, Garage Hallway, Return to the Great Hall, The Dungeon, Cain and Abel
Under the City
- Twins in Pursuit
The Zen Garden
- Trinity and Ghost
The Freeway
- Chase Morpheus, The Truck
The Power Plant
- Reactor Construction, Nuclear Shipping, Transformer Field, Nuclear Waste Sector, Core Control Room
Chinatown
- Seraph's Tea House
The Skyscraper
- Vertigo
Chinatown
- Smiths Trap, On Foot, Hard Line Pursuit, The Virus Spreads, The Church
Onboard the Logos
- Tunnels of the real, The Rabbit Hole

Niobe
The Post Office
- Behind the Scenes
The Airport
- Check In, The Belts, Jackson in Steam, Hangars, The Bowels, Catching a Plane, Agent on Board
The Chateau
- Shadows, The Attic, Persephone's Bedroom
The Power Plant
- Reactor Foundation, Generator Turbine, Core Control, Agent Escape

[Ghost] The Chateau – Great Hall


Dostań się na dach.

Zaczynasz w willi w górach. Za Twoimi plecami sala znana z filmu. Ty ruszaj przed siebie, wchodząc do wąskiego korytarza. Ghost automatycznie zniszczy napotkane po drodze krzesło, robiąc z niego kołek do zwalczania wampirów.

W oddali usłyszysz dźwięk grania na pianinie. Jak tylko wjedziesz do dużej sali i podejdziesz do grajka, zostaniesz zaatakowany. Od tej chwili czekają Cię pojedynki bliskiego dystansu, jako że broń palna nie działa na wampiry. Możesz z nimi walczyć lub po prostu biec przez kolejne pomieszczenia. Ja wybrałem pierwszą opcję.

Załatw najpierw grajka. Po kilku ciosach Ghost wbije mu w pierś kawałek drewna i w sali pojawi się nowy osobnik. Załatw i jego, by mieć już kompletny spokój. By zakończyć tę część misji, podejdź do wielkich białych drzwi. I dalej w lewo, do końca korytarza.


[Ghost] The Chateau – West Wing

Przejdź przez salę wyglądającą na jadalnie i wejdź w drzwi po drugiej stronie. Uważaj – zostaniesz zaatakowany przez dwa wampiry, w tym jednego ze strzelbą. Czym prędzej go rozbrój, inaczej może przysporzyć Ci problemów.

Najlepiej się wycofać i w pierwszym pomieszczeniu nawiązać walkę. To najbezpieczniejszy sposób by pozbyć się bez problemu obu oponentów. Przejdź następnie przez kuchnie, kierując się w lewo i przez kolejne pomieszczenia aż do drzwi, zza których wybiegnie kolejny przeciwnik.

Owe drzwi prowadzą do większej sali z kominkiem. Uważaj, jak tylko do niej wejdziesz, w okolicy pojawi się kilku kolejnych uzbrojonych oponentów. Od razu zajmij się ich rozbrojeniem. Potem wejdź do znajdującej się po prawo windy, co zakończy tę misję.

 

»

Index GRY 11/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 49 »