GRY 11/2003  Poradnik « 24 »  



autor: Piotr "Zodiac" Szczerbowski

Wprowadzenie
Spis misji
Ghost
The Post Office
- Closing Time, Epicenter, Unexpected Arrival, Redirected, Backtracking, Got it!, Big Distraction, Breakout
City Driving
- Get to the Hard Line
City Rooftops
- Answer the Phone
The Airport
- Concourse, North Point, Monorail, Revolving Restaurant, Terminal, Control Tower
The Aqueduct
- Retrieving Axel
The Sewers
- Abyss, Pumped, Ice and Corrupt, Waterway, Breathing Room, Malachi and Bane
The Chateau
- Great Hall, West Wing, Atrium, Secret Passage, Merovingian's Office, Garage Hallway, Return to the Great Hall, The Dungeon, Cain and Abel
Under the City
- Twins in Pursuit
The Zen Garden
- Trinity and Ghost
The Freeway
- Chase Morpheus, The Truck
The Power Plant
- Reactor Construction, Nuclear Shipping, Transformer Field, Nuclear Waste Sector, Core Control Room
Chinatown
- Seraph's Tea House
The Skyscraper
- Vertigo
Chinatown
- Smiths Trap, On Foot, Hard Line Pursuit, The Virus Spreads, The Church
Onboard the Logos
- Tunnels of the real, The Rabbit Hole

Niobe
The Post Office
- Behind the Scenes
The Airport
- Check In, The Belts, Jackson in Steam, Hangars, The Bowels, Catching a Plane, Agent on Board
The Chateau
- Shadows, The Attic, Persephone's Bedroom
The Power Plant
- Reactor Foundation, Generator Turbine, Core Control, Agent Escape

[Ghost] The Post Office – Closing Time

Znajdź i zdobądź przesyłkę.

Jesteś przy wejściu do budynku poczty, w którym należy znaleźć odpowiednią przesyłkę. Zaraz po rozpoczęciu gry skręć w prawo, gdzie charakterystyczne strzałki zaprowadzą cię do pomieszczenia ze skrytkami. Obejrzyj przerywnik.


Dostań się na drugie piętro i znajdź skrzynkę 731222.

Wróć do głównej sali i ruszaj w stronę strażników w budce z prawej. Nie wyciągaj broni, a nic ci się nie stanie. Jednak prędzej czy później musisz zacząć z nimi walczyć. Twoim celem jest winda w korytarzu za strażnikami.

Niestety będzie ona zamknięta. Po obejrzeniu przerywnika otwórz drzwi z jej prawej strony, potem w kolejne w pokoiku i wejdź do nowego korytarza. Tam biegnij przed siebie, skręcając dwa razy w prawo. Natrafisz w końcu na trójkę strażników.

Otwórz drzwi na końcu korytarza, by wejść do mniejszego pokoju. Tutaj czeka cię walka z pojedynczym strażnikiem. Załatw go czym prędzej i wyjdź po schodkach do zielonych drzwi. Jeszcze szybka bieganina tunelami i po otwarciu kilku wrót będziesz mógł zapisać grę.


[Ghost] The Post Office – Epicenter

Dostań się do windy dla poczty.

Zejdź po schodach na sam dół. Spotkasz stojącego do ciebie tyłem strażnika – zdejmij go od razu, nie zastanawiając się ani chwili nad sensownością tego czynu.

Biegnij do końca wielka salą, w stronę widocznej w oddali siatki. Możesz się po niej wspiąć na drugą stronę. Przeskocz w ten sposób blokadę i zacznij biec w prawo, do miejsca z pracownikami.

Nie walcz z nimi, po prostu staraj siebie ciągle w prawo, aż do chwili, gdy spotkasz dwójkę strażników pilnujących wielkich wrót. Załatw ich, po czym zdejmij jeszcze trzeciego, strzelającego za twoimi plecami. Podejdź do windy, by zobaczyć pokazówkę.

 

»

Index GRY 11/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 24 »