GRY 11/2003  Poradnik « 39 »  



autor: Piotr "Zodiac" Szczerbowski

Wprowadzenie
Spis misji
Ghost
The Post Office
- Closing Time, Epicenter, Unexpected Arrival, Redirected, Backtracking, Got it!, Big Distraction, Breakout
City Driving
- Get to the Hard Line
City Rooftops
- Answer the Phone
The Airport
- Concourse, North Point, Monorail, Revolving Restaurant, Terminal, Control Tower
The Aqueduct
- Retrieving Axel
The Sewers
- Abyss, Pumped, Ice and Corrupt, Waterway, Breathing Room, Malachi and Bane
The Chateau
- Great Hall, West Wing, Atrium, Secret Passage, Merovingian's Office, Garage Hallway, Return to the Great Hall, The Dungeon, Cain and Abel
Under the City
- Twins in Pursuit
The Zen Garden
- Trinity and Ghost
The Freeway
- Chase Morpheus, The Truck
The Power Plant
- Reactor Construction, Nuclear Shipping, Transformer Field, Nuclear Waste Sector, Core Control Room
Chinatown
- Seraph's Tea House
The Skyscraper
- Vertigo
Chinatown
- Smiths Trap, On Foot, Hard Line Pursuit, The Virus Spreads, The Church
Onboard the Logos
- Tunnels of the real, The Rabbit Hole

Niobe
The Post Office
- Behind the Scenes
The Airport
- Check In, The Belts, Jackson in Steam, Hangars, The Bowels, Catching a Plane, Agent on Board
The Chateau
- Shadows, The Attic, Persephone's Bedroom
The Power Plant
- Reactor Foundation, Generator Turbine, Core Control, Agent Escape

[Ghost] The Sewers – Abyss


Dotrzyj do telefonu wyjściowego.

Przejdź przez komnatę kanałów by dotrzeć do telefonu.

Przed Tobą kawał drogi. Staraj się nie spaść po drodze w przepaść, gdyż zakończy to przedwcześnie tę misję. Przejdź po rurze pod ścianę i dalej wzdłuż niej biegnij przed siebie. Wskocz przez okno do pomieszczenia i kontynuuj dalej trasą pod ścianą. Czeka Cię zakręt w prawo w rogu pomieszczenia.

Wyjdź po drabince wyżej i dalej ruszaj przed siebie. Czeka Cię wspinaczka po rampie i potem po schodach. Natrafisz w końcu na drabinę umieszczoną na urządzeniu – wskocz na niego i po drabinie dostań się wyżej. Natrafisz na okrągła rurę, którą należy obejść, by dostać się do kolejnej drabiny prowadzącej w górę.

Zobaczysz tam nowy miernik zdrowia – to Twój kolega, nie możesz dopuścić do tego, by zginął. Załatw strzelającego do Ciebie ze snajperki wojaka, stojącego nieopodal i zdejmij dwóch znajdujących się w centrum sali. Ruszaj dalej balkonem, aż do miejsca z kolejną drabiną prowadzącą w górę.

Przejdź na kładkę prowadzącą na drugą stronę sali. Musisz załatwić dwóch kolejnych żołnierzy strzelających do Ciebie i Twojego kolegi z centralnej części. Potem przejdź dalej kładka właśnie do niej. Po drabince zejdziesz w dół, na niższe piętro i stąd pod telefon. Zobaczysz krótką pokazówkę.


[Ghost] The Sewers – Abyss 2


Wyeliminuj opozycje zanim skorzystasz z telefonu.

Najtrudniejsza część. Musisz zdjąć kolejnych snajperów. Nie czekaj zbyt długo zwisając na rękach, tylko od razu się podnieś i w zwolnionym tempie dopadnij idącego po prawo pierwszego przeciwnika. Zabierz jego broń i zajmij się wojakiem z prawej, na balkonie.

Jak tylko go zdejmiesz, schowaj się w bezpieczne miejsce (np. nieopodal miejsca, gdzie miałeś przed chwilą oponenta). A Twoimi plecami pojawi się trzeci snajper. Zdejmij i jego. Czwartego znajdziesz na górze, nad tą strukturą, przy której teraz stoisz.

Najlepiej jednak pozbieraj amunicje od załatwionych przed chwilą przeciwników i dopiero się z nim uporaj. Załatwisz go najlepiej z jednego z bocznych chodników. Za nic w świecie nie staraj siego podejść chodnikiem, przy którym jest telefon – szybko zginiesz. Gdy oczyścisz okolice, telefon zadzwoni – podejdź do niego i użyj go.

 

»

Index GRY 11/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 39 »