autor: Piotr "Zodiac" Szczerbowski
|
Wprowadzenie
|
|
Spis misji
|
|
Ghost
|
The Post Office
- Closing Time, Epicenter, Unexpected Arrival, Redirected, Backtracking,
Got it!, Big Distraction, Breakout
|
|
City Driving
- Get to the Hard Line
|
|
City Rooftops
- Answer the Phone
|
|
The Airport
- Concourse, North Point, Monorail, Revolving Restaurant, Terminal, Control
Tower
|
|
The Aqueduct
- Retrieving Axel
|
|
The Sewers
- Abyss, Pumped, Ice and Corrupt, Waterway, Breathing Room, Malachi and
Bane
|
|
The Chateau
- Great Hall, West Wing, Atrium, Secret Passage, Merovingian's Office,
Garage Hallway, Return to the Great Hall, The Dungeon, Cain and Abel
|
|
Under the City
- Twins in Pursuit
|
|
The Zen Garden
- Trinity and Ghost
|
|
The Freeway
- Chase Morpheus, The Truck
|
|
The Power Plant
- Reactor Construction, Nuclear Shipping, Transformer Field, Nuclear Waste
Sector, Core Control Room
|
|
Chinatown
- Seraph's Tea House
|
|
The Skyscraper
- Vertigo
|
|
Chinatown
- Smiths Trap, On Foot, Hard Line Pursuit, The Virus Spreads, The Church
|
|
Onboard the Logos
- Tunnels of the real, The Rabbit Hole
|
|
Niobe
|
The Post Office
- Behind the Scenes
|
|
The Airport
- Check In, The Belts, Jackson in Steam, Hangars, The Bowels, Catching
a Plane, Agent on Board
|
|
The Chateau
- Shadows, The Attic, Persephone's Bedroom
|
|
The Power Plant
- Reactor Foundation, Generator Turbine, Core Control, Agent Escape
|
|
|
|
[Ghost] The Sewers – Abyss
Dotrzyj do telefonu wyjściowego.
Przejdź przez komnatę kanałów by dotrzeć do telefonu.
|
Przed Tobą kawał drogi. Staraj się nie
spaść po drodze w przepaść, gdyż zakończy to przedwcześnie
tę misję. Przejdź po rurze pod ścianę i dalej wzdłuż
niej biegnij przed siebie. Wskocz przez okno do pomieszczenia
i kontynuuj dalej trasą pod ścianą. Czeka Cię zakręt
w prawo w rogu pomieszczenia.
|
|
Wyjdź po drabince wyżej i dalej ruszaj
przed siebie. Czeka Cię wspinaczka po rampie i potem
po schodach. Natrafisz w końcu na drabinę umieszczoną
na urządzeniu – wskocz na niego i po drabinie dostań
się wyżej. Natrafisz na okrągła rurę, którą należy obejść,
by dostać się do kolejnej drabiny prowadzącej w górę.
|
|
Zobaczysz tam nowy miernik zdrowia – to
Twój kolega, nie możesz dopuścić do tego, by zginął.
Załatw strzelającego do Ciebie ze snajperki wojaka,
stojącego nieopodal i zdejmij dwóch znajdujących się
w centrum sali. Ruszaj dalej balkonem, aż do miejsca
z kolejną drabiną prowadzącą w górę.
|
|
Przejdź na kładkę prowadzącą na drugą
stronę sali. Musisz załatwić dwóch kolejnych żołnierzy
strzelających do Ciebie i Twojego kolegi z centralnej
części. Potem przejdź dalej kładka właśnie do niej.
Po drabince zejdziesz w dół, na niższe piętro i stąd
pod telefon. Zobaczysz krótką pokazówkę.
|
[Ghost] The Sewers – Abyss 2
Wyeliminuj opozycje zanim skorzystasz z telefonu.
|
Najtrudniejsza część. Musisz zdjąć kolejnych
snajperów. Nie czekaj zbyt długo zwisając na rękach,
tylko od razu się podnieś i w zwolnionym tempie dopadnij
idącego po prawo pierwszego przeciwnika. Zabierz jego
broń i zajmij się wojakiem z prawej, na balkonie.
|
|
Jak tylko go zdejmiesz, schowaj się w
bezpieczne miejsce (np. nieopodal miejsca, gdzie miałeś
przed chwilą oponenta). A Twoimi plecami pojawi się
trzeci snajper. Zdejmij i jego. Czwartego znajdziesz
na górze, nad tą strukturą, przy której teraz stoisz.
|
|
Najlepiej jednak pozbieraj amunicje od
załatwionych przed chwilą przeciwników i dopiero się
z nim uporaj. Załatwisz go najlepiej z jednego z bocznych
chodników. Za nic w świecie nie staraj siego podejść
chodnikiem, przy którym jest telefon – szybko zginiesz.
Gdy oczyścisz okolice, telefon zadzwoni – podejdź do
niego i użyj go.
|
|
»
|