autor: Piotr "Zodiac" Szczerbowski
|
Wprowadzenie
|
|
Spis misji
|
|
Ghost
|
The Post Office
- Closing Time, Epicenter, Unexpected Arrival, Redirected, Backtracking,
Got it!, Big Distraction, Breakout
|
|
City Driving
- Get to the Hard Line
|
|
City Rooftops
- Answer the Phone
|
|
The Airport
- Concourse, North Point, Monorail, Revolving Restaurant, Terminal, Control
Tower
|
|
The Aqueduct
- Retrieving Axel
|
|
The Sewers
- Abyss, Pumped, Ice and Corrupt, Waterway, Breathing Room, Malachi and
Bane
|
|
The Chateau
- Great Hall, West Wing, Atrium, Secret Passage, Merovingian's Office,
Garage Hallway, Return to the Great Hall, The Dungeon, Cain and Abel
|
|
Under the City
- Twins in Pursuit
|
|
The Zen Garden
- Trinity and Ghost
|
|
The Freeway
- Chase Morpheus, The Truck
|
|
The Power Plant
- Reactor Construction, Nuclear Shipping, Transformer Field, Nuclear Waste
Sector, Core Control Room
|
|
Chinatown
- Seraph's Tea House
|
|
The Skyscraper
- Vertigo
|
|
Chinatown
- Smiths Trap, On Foot, Hard Line Pursuit, The Virus Spreads, The Church
|
|
Onboard the Logos
- Tunnels of the real, The Rabbit Hole
|
|
Niobe
|
The Post Office
- Behind the Scenes
|
|
The Airport
- Check In, The Belts, Jackson in Steam, Hangars, The Bowels, Catching
a Plane, Agent on Board
|
|
The Chateau
- Shadows, The Attic, Persephone's Bedroom
|
|
The Power Plant
- Reactor Foundation, Generator Turbine, Core Control, Agent Escape
|
|
|
|
[Niobe] The Power Plant – Reactor Foundation
Infiltruj elektrownię.
|
Zaczynasz w długim tunelu przed elektrownia.
Ruszaj przed siebie, chowając się za pudłami. Zza wrót
wyjdzie strażnik, a w środku czeka kilku jego kolegów.
Musisz wszystkich wyeliminować. Dopiero wtedy przejdź
do wielkiej sali której pilnują.
|
|
Ruszaj przejściem z prawej, zeskakując
na sam dół. Czas na walkę z kilkoma wojakami – wszyscy
chowają się za słupami, więc staraj się eliminować ich
pojedynczo. Gdy skończysz, wespnij się na drabinę po
drugiej stronie.
|
|
Ruszaj dalej w prawo, wspinając się po
ścianach tworzących cos w rodzaju drabiny. Uważaj na
zagubienie – kryje się w nim człowiek ze strzelbą. Na
końcu drogi dostaniesz zobaczysz bijące, jasne światło.
|
|
Nie wychylaj się – szybko zostaniesz zdjęty
przez snajpera. Poczekaj chwile, aż Ghost zajmie się
oświetleniem, dzięki czemu będziesz mógł przejść po
wąskiej półce dalej. Wespnij się jeszcze wyżej i podejdź
jasnej dziury z prawej. Przejdź wąskim przejściem aż
do chwili, gdy zobaczysz przerywnik.
|
|
Zaczynasz na dół, mając osłonę Ghosta
i całą masę wojaków w okolicy. Brnij przed siebie, jednak
powoli, eliminując wszystkich oponentów. Musisz dostać
się na drugą stronę dziury, by odnaleźć drabinę prowadzącą
wyżej.
|
|
Mostkiem ruszaj przed siebie, zabijając
wychylającego się z prawej wojaka. Na końcu drogi przejdź
w lewo i zeskocz na dół, za kratę. Załatw kolejnego
oponenta na dole i wejdź w korytarz. Jeszcze kilka kroków
do przodu i misja dobiegnie końca.
|
|
»
|