GRY 11/2003  Poradnik « 74 »  



autor: Piotr "Zodiac" Szczerbowski

Wprowadzenie
Spis misji
Ghost
The Post Office
- Closing Time, Epicenter, Unexpected Arrival, Redirected, Backtracking, Got it!, Big Distraction, Breakout
City Driving
- Get to the Hard Line
City Rooftops
- Answer the Phone
The Airport
- Concourse, North Point, Monorail, Revolving Restaurant, Terminal, Control Tower
The Aqueduct
- Retrieving Axel
The Sewers
- Abyss, Pumped, Ice and Corrupt, Waterway, Breathing Room, Malachi and Bane
The Chateau
- Great Hall, West Wing, Atrium, Secret Passage, Merovingian's Office, Garage Hallway, Return to the Great Hall, The Dungeon, Cain and Abel
Under the City
- Twins in Pursuit
The Zen Garden
- Trinity and Ghost
The Freeway
- Chase Morpheus, The Truck
The Power Plant
- Reactor Construction, Nuclear Shipping, Transformer Field, Nuclear Waste Sector, Core Control Room
Chinatown
- Seraph's Tea House
The Skyscraper
- Vertigo
Chinatown
- Smiths Trap, On Foot, Hard Line Pursuit, The Virus Spreads, The Church
Onboard the Logos
- Tunnels of the real, The Rabbit Hole

Niobe
The Post Office
- Behind the Scenes
The Airport
- Check In, The Belts, Jackson in Steam, Hangars, The Bowels, Catching a Plane, Agent on Board
The Chateau
- Shadows, The Attic, Persephone's Bedroom
The Power Plant
- Reactor Foundation, Generator Turbine, Core Control, Agent Escape

[Niobe] The Power Plant – Reactor Foundation

Infiltruj elektrownię.

Zaczynasz w długim tunelu przed elektrownia. Ruszaj przed siebie, chowając się za pudłami. Zza wrót wyjdzie strażnik, a w środku czeka kilku jego kolegów. Musisz wszystkich wyeliminować. Dopiero wtedy przejdź do wielkiej sali której pilnują.

Ruszaj przejściem z prawej, zeskakując na sam dół. Czas na walkę z kilkoma wojakami – wszyscy chowają się za słupami, więc staraj się eliminować ich pojedynczo. Gdy skończysz, wespnij się na drabinę po drugiej stronie.

Ruszaj dalej w prawo, wspinając się po ścianach tworzących cos w rodzaju drabiny. Uważaj na zagubienie – kryje się w nim człowiek ze strzelbą. Na końcu drogi dostaniesz zobaczysz bijące, jasne światło.

Nie wychylaj się – szybko zostaniesz zdjęty przez snajpera. Poczekaj chwile, aż Ghost zajmie się oświetleniem, dzięki czemu będziesz mógł przejść po wąskiej półce dalej. Wespnij się jeszcze wyżej i podejdź jasnej dziury z prawej. Przejdź wąskim przejściem aż do chwili, gdy zobaczysz przerywnik.

Zaczynasz na dół, mając osłonę Ghosta i całą masę wojaków w okolicy. Brnij przed siebie, jednak powoli, eliminując wszystkich oponentów. Musisz dostać się na drugą stronę dziury, by odnaleźć drabinę prowadzącą wyżej.

Mostkiem ruszaj przed siebie, zabijając wychylającego się z prawej wojaka. Na końcu drogi przejdź w lewo i zeskocz na dół, za kratę. Załatw kolejnego oponenta na dole i wejdź w korytarz. Jeszcze kilka kroków do przodu i misja dobiegnie końca.

 

»

Index GRY 11/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 74 »