autor: Piotr "Zodiac" Szczerbowski
|
Wprowadzenie
|
|
Spis misji
|
|
Ghost
|
The Post Office
- Closing Time, Epicenter, Unexpected Arrival, Redirected, Backtracking,
Got it!, Big Distraction, Breakout
|
|
City Driving
- Get to the Hard Line
|
|
City Rooftops
- Answer the Phone
|
|
The Airport
- Concourse, North Point, Monorail, Revolving Restaurant, Terminal, Control
Tower
|
|
The Aqueduct
- Retrieving Axel
|
|
The Sewers
- Abyss, Pumped, Ice and Corrupt, Waterway, Breathing Room, Malachi and
Bane
|
|
The Chateau
- Great Hall, West Wing, Atrium, Secret Passage, Merovingian's Office,
Garage Hallway, Return to the Great Hall, The Dungeon, Cain and Abel
|
|
Under the City
- Twins in Pursuit
|
|
The Zen Garden
- Trinity and Ghost
|
|
The Freeway
- Chase Morpheus, The Truck
|
|
The Power Plant
- Reactor Construction, Nuclear Shipping, Transformer Field, Nuclear Waste
Sector, Core Control Room
|
|
Chinatown
- Seraph's Tea House
|
|
The Skyscraper
- Vertigo
|
|
Chinatown
- Smiths Trap, On Foot, Hard Line Pursuit, The Virus Spreads, The Church
|
|
Onboard the Logos
- Tunnels of the real, The Rabbit Hole
|
|
Niobe
|
The Post Office
- Behind the Scenes
|
|
The Airport
- Check In, The Belts, Jackson in Steam, Hangars, The Bowels, Catching
a Plane, Agent on Board
|
|
The Chateau
- Shadows, The Attic, Persephone's Bedroom
|
|
The Power Plant
- Reactor Foundation, Generator Turbine, Core Control, Agent Escape
|
|
|
|
[Ghost] Chinatown – Seraph’s Tea House
|
Ta misja polega na pokonaniu Serafina.
Walka przypomina tą stoczoną z Trinity, jednak Serach
wydaje się być trudniejszym przeciwnikiem, a miejsca
do wykonywania ewolucji jest znacznie mniej.
|
|
Postępuj podobnie jak przy pierwszej tak
trudnej walce. Zadawaj ciosy korzystając ze zwolnienia,
a gdy skupienie zostanie wykorzystane, uciekaj przed
ciosami, by je odnowić. Postaraj się również jak najczęściej
sprowadzać oponenta do podłogi.
|
|
Uwaga! Jeśli nie uda Ci się pokonać
Serafina, gra będzie się toczyła dalej. Jednak ominie
Cię cały epizod w Chinatown, więc sam zdecyduj czy nie
warto podejść do walki kilka razy, aż zwycięstwo dojdzie
do skutku.
|
[Ghost] The Skyscraper – Vertigo
Dostań się do ulic.
|
Ten i kilka następnych poziomów to misje,
w których masz tylko jeden cel: UCIEKAĆ! Ściga Cię kilka
kopii Agenta Smitha, a z nimi nie da się dłużej podyskutować.
Zaraz po rozpoczęciu gry ruszaj w lewo, przejściem pomiędzy
zabudowaniami. Ze znajdującej się za Tobą winy wybiegnie
Agent.
|
|
Pobliskie pudło przeskocz – zza ściany
z lewej wybiegnie Agent. Omiń go i ruszaj jedyną możliwą
trasą przed siebie. Wskocz po deskach wyżej i zeskocz
trzymając się ściany z lewej. Minąwszy kilka zakratowanych
przejść wejdziesz do korytarza.
|
|
Na jego końcu pojawi się Agent. Przeskocz
przez szybę z lewej, by go ominąć i wejdź za drewniane
drzwi. Jesteś przez chwile bezpieczny, doładuj zdrowie
i skupienie. Wyjdź następnie wyżej i przez okno przejdź
na rusztowanie na zewnątrz budynku.
|
|
Ruszaj nim w prawo. Gdy znajdziesz się
przy oknach, omijaj strzały znajdującego się za nimi
Agenta. Musisz obiec pomieszczenie dookoła, by znaleźć
się przy znaku z napisem DANGER. Zeskocz na niższe rusztowanie
i ruszaj dalej przed siebie.
|
|
»
|