GRY 11/2003  Poradnik « 62 »  



autor: Piotr "Zodiac" Szczerbowski

Wprowadzenie
Spis misji
Ghost
The Post Office
- Closing Time, Epicenter, Unexpected Arrival, Redirected, Backtracking, Got it!, Big Distraction, Breakout
City Driving
- Get to the Hard Line
City Rooftops
- Answer the Phone
The Airport
- Concourse, North Point, Monorail, Revolving Restaurant, Terminal, Control Tower
The Aqueduct
- Retrieving Axel
The Sewers
- Abyss, Pumped, Ice and Corrupt, Waterway, Breathing Room, Malachi and Bane
The Chateau
- Great Hall, West Wing, Atrium, Secret Passage, Merovingian's Office, Garage Hallway, Return to the Great Hall, The Dungeon, Cain and Abel
Under the City
- Twins in Pursuit
The Zen Garden
- Trinity and Ghost
The Freeway
- Chase Morpheus, The Truck
The Power Plant
- Reactor Construction, Nuclear Shipping, Transformer Field, Nuclear Waste Sector, Core Control Room
Chinatown
- Seraph's Tea House
The Skyscraper
- Vertigo
Chinatown
- Smiths Trap, On Foot, Hard Line Pursuit, The Virus Spreads, The Church
Onboard the Logos
- Tunnels of the real, The Rabbit Hole

Niobe
The Post Office
- Behind the Scenes
The Airport
- Check In, The Belts, Jackson in Steam, Hangars, The Bowels, Catching a Plane, Agent on Board
The Chateau
- Shadows, The Attic, Persephone's Bedroom
The Power Plant
- Reactor Foundation, Generator Turbine, Core Control, Agent Escape

[Ghost] Chinatown – Seraph’s Tea House

Ta misja polega na pokonaniu Serafina. Walka przypomina tą stoczoną z Trinity, jednak Serach wydaje się być trudniejszym przeciwnikiem, a miejsca do wykonywania ewolucji jest znacznie mniej.

Postępuj podobnie jak przy pierwszej tak trudnej walce. Zadawaj ciosy korzystając ze zwolnienia, a gdy skupienie zostanie wykorzystane, uciekaj przed ciosami, by je odnowić. Postaraj się również jak najczęściej sprowadzać oponenta do podłogi.

Uwaga! Jeśli nie uda Ci się pokonać Serafina, gra będzie się toczyła dalej. Jednak ominie Cię cały epizod w Chinatown, więc sam zdecyduj czy nie warto podejść do walki kilka razy, aż zwycięstwo dojdzie do skutku.

[Ghost] The Skyscraper – Vertigo

Dostań się do ulic.

Ten i kilka następnych poziomów to misje, w których masz tylko jeden cel: UCIEKAĆ! Ściga Cię kilka kopii Agenta Smitha, a z nimi nie da się dłużej podyskutować. Zaraz po rozpoczęciu gry ruszaj w lewo, przejściem pomiędzy zabudowaniami. Ze znajdującej się za Tobą winy wybiegnie Agent.

Pobliskie pudło przeskocz – zza ściany z lewej wybiegnie Agent. Omiń go i ruszaj jedyną możliwą trasą przed siebie. Wskocz po deskach wyżej i zeskocz trzymając się ściany z lewej. Minąwszy kilka zakratowanych przejść wejdziesz do korytarza.

Na jego końcu pojawi się Agent. Przeskocz przez szybę z lewej, by go ominąć i wejdź za drewniane drzwi. Jesteś przez chwile bezpieczny, doładuj zdrowie i skupienie. Wyjdź następnie wyżej i przez okno przejdź na rusztowanie na zewnątrz budynku.

Ruszaj nim w prawo. Gdy znajdziesz się przy oknach, omijaj strzały znajdującego się za nimi Agenta. Musisz obiec pomieszczenie dookoła, by znaleźć się przy znaku z napisem DANGER. Zeskocz na niższe rusztowanie i ruszaj dalej przed siebie.

 

»

Index GRY 11/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 62 »