GRY 11/2003  Poradnik « 55 »  



autor: Piotr "Zodiac" Szczerbowski

Wprowadzenie
Spis misji
Ghost
The Post Office
- Closing Time, Epicenter, Unexpected Arrival, Redirected, Backtracking, Got it!, Big Distraction, Breakout
City Driving
- Get to the Hard Line
City Rooftops
- Answer the Phone
The Airport
- Concourse, North Point, Monorail, Revolving Restaurant, Terminal, Control Tower
The Aqueduct
- Retrieving Axel
The Sewers
- Abyss, Pumped, Ice and Corrupt, Waterway, Breathing Room, Malachi and Bane
The Chateau
- Great Hall, West Wing, Atrium, Secret Passage, Merovingian's Office, Garage Hallway, Return to the Great Hall, The Dungeon, Cain and Abel
Under the City
- Twins in Pursuit
The Zen Garden
- Trinity and Ghost
The Freeway
- Chase Morpheus, The Truck
The Power Plant
- Reactor Construction, Nuclear Shipping, Transformer Field, Nuclear Waste Sector, Core Control Room
Chinatown
- Seraph's Tea House
The Skyscraper
- Vertigo
Chinatown
- Smiths Trap, On Foot, Hard Line Pursuit, The Virus Spreads, The Church
Onboard the Logos
- Tunnels of the real, The Rabbit Hole

Niobe
The Post Office
- Behind the Scenes
The Airport
- Check In, The Belts, Jackson in Steam, Hangars, The Bowels, Catching a Plane, Agent on Board
The Chateau
- Shadows, The Attic, Persephone's Bedroom
The Power Plant
- Reactor Foundation, Generator Turbine, Core Control, Agent Escape

[Ghost] The Power Plant – Reactor Construction


Infiltruj elektrownię.

Grę zaczynasz w szerokim korytarzu. Biegnij nim do końca, trzymając nieprawej strony. Gdy będziesz przy wielkich wrotach, wyjdzie zza nich strażnik. Poczekaj, chowając się za skrzyniami, aż odejdzie od drzwi. Wtedy się nim zajmij.

Do pomocy dostanie nagle kilku kolegów, więc lepiej ukryj się gdzieś przed ich pistoletami. Zacznij wszystkich eliminować. Gdy okolica będzie czyta, wejdź do sali i skieruj się na prawo, w stronę przejścia w ścianie. Korytarzem dotrzesz do miejsca z drabiną. Ruszaj po niej w górę.


Zniszcz generator.

Ruszaj w prawo po czymś w rodzaju mostki i dalej jedyną możliwą droga. Jak tylko zeskoczysz niżej, zza ściany po prawej pojawi się przeciwnik. Trasą tą dotrzesz do miejsca, w którym ponownie będzie trzeba zeskakiwać niżej, tym zrazem w lewo.

Jak tylko zbiegniesz w okolice betonowych słupów, od razu schowaj się za jednym z nich. Staną przeciwko Tobie ludzie ze strzelbami, gdy ich wyeliminujesz, ruszaj w lewo, na spotkanie kolejnej dwójce.

Wszystkich zdejmij za pomocą tej samej taktyki – zwolnienie i szybka akcja z wyskokiem zza słupa. Wespnij się po budowli w górę i przełącz przycisk na generatorze. Zeskocz potem niżej, w lewo i wyjdź w górę po drabinie. Udaj się dalej w prawo, w korytarz.

 

»

Index GRY 11/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 55 »