GRY 11/2003  Poradnik « 30 »  



autor: Piotr "Zodiac" Szczerbowski

Wprowadzenie
Spis misji
Ghost
The Post Office
- Closing Time, Epicenter, Unexpected Arrival, Redirected, Backtracking, Got it!, Big Distraction, Breakout
City Driving
- Get to the Hard Line
City Rooftops
- Answer the Phone
The Airport
- Concourse, North Point, Monorail, Revolving Restaurant, Terminal, Control Tower
The Aqueduct
- Retrieving Axel
The Sewers
- Abyss, Pumped, Ice and Corrupt, Waterway, Breathing Room, Malachi and Bane
The Chateau
- Great Hall, West Wing, Atrium, Secret Passage, Merovingian's Office, Garage Hallway, Return to the Great Hall, The Dungeon, Cain and Abel
Under the City
- Twins in Pursuit
The Zen Garden
- Trinity and Ghost
The Freeway
- Chase Morpheus, The Truck
The Power Plant
- Reactor Construction, Nuclear Shipping, Transformer Field, Nuclear Waste Sector, Core Control Room
Chinatown
- Seraph's Tea House
The Skyscraper
- Vertigo
Chinatown
- Smiths Trap, On Foot, Hard Line Pursuit, The Virus Spreads, The Church
Onboard the Logos
- Tunnels of the real, The Rabbit Hole

Niobe
The Post Office
- Behind the Scenes
The Airport
- Check In, The Belts, Jackson in Steam, Hangars, The Bowels, Catching a Plane, Agent on Board
The Chateau
- Shadows, The Attic, Persephone's Bedroom
The Power Plant
- Reactor Foundation, Generator Turbine, Core Control, Agent Escape

[Ghost] City Driving – Get to the Hard Line


Trzymaj policjantów z dala, podczas gdy Niobe będzie jechać do twardej linii.

Ta misja jest bardzo prosta i polega głównie na strzelaniu z pędzącego samochodu do nadjeżdżających pojazdów policji. Kilka razy podjadą one do Ciebie bliżej, jednak przeważnie nie będą w stanie Ci bardziej zagrozić.

Możesz zwiedzić kawałek miasta, podczas gdy Twoja koleżanka zajmie się prowadzeniem samochodu. Waszym celem jest dotarcie do twardej linii, a droga do przyjemnych nie należy. Nie rozwalaj pojazdów cywilnych, a dojedziesz sprawnie do celu.


[Ghost] City Rooftops – Answer the Phone


Dostań się do telefonu na dachach. Znajduje się on za dziwami prowadzącymi na dachy, pod wieżą radiową.

Czas troszkę pobiegać o dachach. Najpierw ruszaj przed siebie, zeskocz na sąsiedni dach uważając, byś nie spadł. Zauważysz w oddali drabinę – wespnij się po niej wyżej. Na kolejnym dachu zejdź na dół i dalej na drugą drabinę. Pojawi się krótki przerywnik.


Uciekaj przed Agentem i znajdź inny sposób by dotrzeć do telefonu.

Przerywnik zapozna Cię z nowymi, bardzo groźnymi przeciwnikami – Agentami. Nie walcz z nimi, gdyż nie ma to najmniejszego sensu. Zeskocz od razu z daszku idąc przed siebie i udaj siew lewo, w stronę widocznej na sąsiednim budynku drabiny.

Teraz musisz obiec umieszczoną po Twojej prawej stronie siatkę i płot – za nim będzie czekał Agent, strzelając raz po raz w Twoją stronę. Ominąwszy wszystko przeskocz przez wyrwą na kolejny dach.

 

»

Index GRY 11/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 30 »