GRY 11/2003  Poradnik « 38 »  



autor: Piotr "Zodiac" Szczerbowski

Wprowadzenie
Spis misji
Ghost
The Post Office
- Closing Time, Epicenter, Unexpected Arrival, Redirected, Backtracking, Got it!, Big Distraction, Breakout
City Driving
- Get to the Hard Line
City Rooftops
- Answer the Phone
The Airport
- Concourse, North Point, Monorail, Revolving Restaurant, Terminal, Control Tower
The Aqueduct
- Retrieving Axel
The Sewers
- Abyss, Pumped, Ice and Corrupt, Waterway, Breathing Room, Malachi and Bane
The Chateau
- Great Hall, West Wing, Atrium, Secret Passage, Merovingian's Office, Garage Hallway, Return to the Great Hall, The Dungeon, Cain and Abel
Under the City
- Twins in Pursuit
The Zen Garden
- Trinity and Ghost
The Freeway
- Chase Morpheus, The Truck
The Power Plant
- Reactor Construction, Nuclear Shipping, Transformer Field, Nuclear Waste Sector, Core Control Room
Chinatown
- Seraph's Tea House
The Skyscraper
- Vertigo
Chinatown
- Smiths Trap, On Foot, Hard Line Pursuit, The Virus Spreads, The Church
Onboard the Logos
- Tunnels of the real, The Rabbit Hole

Niobe
The Post Office
- Behind the Scenes
The Airport
- Check In, The Belts, Jackson in Steam, Hangars, The Bowels, Catching a Plane, Agent on Board
The Chateau
- Shadows, The Attic, Persephone's Bedroom
The Power Plant
- Reactor Foundation, Generator Turbine, Core Control, Agent Escape

[Ghost] The Airport – Control Tower 2

Jesteś z powrotem w wieży kontrolnej. Zobaczysz przerywnik z uciekającym samolotem. Zaraz potem przełączysz się z powrotem na Ghosta. Czym prędzej wybierz karabin snajperski i włącz zbliżenie. Musisz trafić w przednie koło samolotu – skorzystaj w tym celu ze zwolnienia, co znacznie ułatwi Ci sprawę.

Jesteś w pułapce! Musisz rozwalić helikopter.




[Ghost] The Aqueduct – Retrieving Axel

Jedź za samolotem.

Musisz dogonić samolot mający na pokładzie Axela. Jesteś kierowcą i początkowa trasa nie będzie wcale skomplikowana, jednak uważaj na wyrzucane z samolotu skrzynie. Czeka Cię kawał prostej drogi, z przęsłami i innymi przeszkodami, które należy zawsze omijać. Miej na uwadze stan swojego wozu.


Dotrzyj do Axela zanim zrobią to Agenci.

W końcu natrafisz na strefę budowlaną – droga na wprost będzie nieprzejezdna. Dlatego skręć od razu w lewo, gdzie przez siatkę i dalej wąską drogą wjedziesz do nowego rejonu. Tam trzymaj się lewej strony drogi, gdyż pobliska ściana zagrodzi Ci przejazd, a jedyna możliwa droga to niewielki tunel.

Za nim czeka Cię istny tor przeszkód. Nie szarżuj bo może się to źle skończyć. Jedź powoli, omijając betonowe przeszkody i rozwalając napotkane bramy. Ostatnia może Cię zmylić – musisz skręcić w lewo by w nią wjechać. Potem szybka jazda po kanałach i w końcu dogonisz wóz z Axelem.


Dogoń wóz Agenta.

Jedź za nim i staraj siego nie zgubić, uradzając w jakiś mur czy inną przeszkodę. Omijaj też napotkane po drodze wozy. Jeśli zdołasz utrzymać się na ogonie samochodu z Axelem, zobaczysz niebawem krótką pokazówkę, co zakończy tę misje.

 

»

Index GRY 11/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 38 »